آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024
7
مدیر روابط عمومی هیات فوتبال لرستان خبر داد:

محدودیت برای حضور عکاسان و خبرنگاران در استادیوم تختی خرم آباد

  • کد خبر : 1853
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
محدودیت برای حضور عکاسان و خبرنگاران در استادیوم تختی خرم آباد
محمود داودي نژاد مدير روابط عمومي هيات فوتبال استان لرستان از محدوديت حضور خبرنگاران و عكاسان در ورزشگاه تختي براي ديدار هاي خيبر در ليگ يك خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري و تحليلي طلوع افلاك ، مدير روابط عمومي هيات فوتبال لرستان گفت :بر اساس پروتکل بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت برای مسابقات لیگ دسته اول حضور خبرنگاران و عکاسان محدود شده است. بر این اساس برای هر بازی فوتبال فقط۴ عکاس می‌توانند در ورزشگاه حضور یابند.

داودي نژاد افزود :به اطلاع کلیه خبرنگاران ورزشی استان در خبرگزاری ،پایگاه خبری ،رسانه های مکتوب و کانال های خبری می رساند با توجه به برگزاری بازی های لیگ دسته اول و حساسیت ارباب جرایده و رسانه های استان که همواره یار و یاور فوتبال و باشگاه خیبر بوده می رساند با توجه به تاکید فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا afcبه فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با ویروس کووید ۱۹بازی های این فصل فوتبال ایران در لیگ های برتر ،دسته اول و ….بدون حضور خبرنگاران برگزار می شود .

وي تصريح كرد : با توجه به پخش مستقیم بازی ها از شبکه افلاک و تاکید نماینده سازمان لیگ و نیروی انتظامی با پوزش از همه دوستان خبرنگار این بازی پوشش رسانه ی نداشته و دوستان می توانند از طریق شبکه افلاک در جریان کم و کیف و نتیجه بازی قرار گیرندو تنها اکیپ پخش مستقیم شبکه افلاک و ۴عکاس مجاز به حضور در استادیوم می باشند .

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=1853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.