آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024
8
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان :

همکاری خبرنگاران در آستانه شب یلدا بیش از پیش باشد

  • کد خبر : 1845
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
همکاری خبرنگاران در آستانه شب یلدا بیش از پیش باشد
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان گفت: همکاری خبرنگاران در آستانه شب یلدا بیش از پیش باشد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ،فاطمه ایرانی ظهار کرد: در حال حاضر با گذشت حدود یک ماه محدودیت و اعمال سختگیری‌ها برای کنترل شیوع کرونا، شرایط لرستان تا حدودی بهتر شده و از قرمز به نارنجی رسیده است.

وی، افزود: شب یلدا به معنای زایش و روییده شدن و نماد پیروزی خوبی بر شر و بدی است بنابراین نباید با غفلت و دورهمی‌های خانوادگی به محلی برای بیماری و افزایش مرگ و میر تبدیل شود.

ایرانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بدون‌شک دورهمی و میهمانی‌های شب یلدا باعث تقویت زنجیره کرونا می‌شود، ادامه داد: بنابراین باید امسال یلدای متفاوتی را تجربه کنیم و همان‌طور که ۱۳ فروردین را در خانه سپری کردیم، یلدا را نیز به دور از دورهمی‌های فامیلی پشت سر بگذاریم.

مدیرکل روابط عمومی  و امور بین الملل استانداری لرستان با اشاره به اینکه یک شب غفلت از وجود کرونا موجب هدررفت ماه‌ها تلاش مسوولان، همکاری مردم، تعطیلی اصناف و بازاریان و البته زحمات شبانه‌روزی کادر درمان می‌شود، ابراز داشت: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، ۵۰ درصد سرایت‌ها از طریق دورهمی‌های خانوادگی است چرا که افراد بدون علامت و ناقل در این جمع‌ها حضور دارند و موجب ابتلای دیگران و حتا مرگ و میر آنها می‌شوند.

ایرانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه ارتباط تصویری و تلفنی با بزرگان فامیل در شب یلدا بهترین راه برای خوشحالی و در عین حال حفظ سلامت آنها است، افزود: انتظار می‌رود همکاری خبرنگاران در این شرایط بحرانی و در آستانه شب یلدا بیش از گذشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ارائه آموزش‌ها و انتقال چگونگی پروتکل‌های بهداشتی کرونا در ماه‌های گذشته به خوبی توسط خبرنگاران و اصحاب‌رسانه تبیین شده و تاثیر بسیاری در فرهنگ‌سازی این مساله داشته است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=1845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.