آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
3
درخواست نماینده دورود و ازنا از رئیس جمهور :

تشکیل کمیته نجات جنگل زاگرس

  • کد خبر : 1807
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
تشکیل کمیته نجات جنگل زاگرس
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با بیان اینکه بیش از یک میلیون و نیم هکتار از جنگل های زاگرس دچار آفت زدگی شده است، گفت: تشکیل کمیته نجات جنگل زاگرس اقدامی ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ،حسین گودرزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره وضعیت کنونی جنگل های زاگرس، گفت: ازشش میلیون هکتار جنگل زاگرس به عنوان کمربند حفاظت و ریه تنفسی ایران یاد می شود اما در سالهای اخیر این جنگل بسیار مهم ، دچار بیماری زوال در درختان  بلوط گشته است.

 نماینده مردم  دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه بیش از یک میلیون و نیم هکتار از این جنگل از بیست پنج تا صد درصد آفت زده یا خشکیده است تصریح کرد: بدین منظور از رئیس جمهور می خواهم  برای نجات بزرگترین حوزه جنگل کشور، نسبت به تشکیل کمیته نجات جنگل زاگرس اقدام  کنند.

 گودرزی  افزود: دولت باید نگاه کلان وملی   از جنگل  ها به عنوان ریه تنفسی کشور  محافظت کند تا بتوان وضعیت آلودگی  هوا را نیز به نحو شایانی کنترل کرد.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس با بیان اینکه بیش از یک میلیون و نیم هکتار از جنگل های زاگرس دچار آفت زدگی شده است یادآورشد:  تشکیل کمیته نجات جنگل زاگرس اقدامی ضروری است./

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=1807

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.