آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
4
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

موافقت وزرای عضو هیات امنای تامین اجتماعی با اصلاح مستمری سایر سطوح بازنشستگان

  • کد خبر : 17863
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۱۵
موافقت وزرای عضو هیات امنای تامین اجتماعی با اصلاح مستمری سایر سطوح بازنشستگان
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در نشست هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی، وزرای عضو هیات امنای تامین اجتماعی با اصلاح مستمری سایر سطوح بازنشستگان موافقت کردند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در نشست هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی، وزرای عضو هیات امنای تامین اجتماعی با اصلاح مستمری سایر سطوح بازنشستگان موافقت کردند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «دکتر محمدهادی زاهدی وفا» در گفت‌وگوی زنده خبری و در حاشیه نشست هیات دولت اظهارداشت: با تاکید رئیس‌جمهور اختیارات هیات دولت به وزرای عضو هیات امنای تامین اجتماعی تفویض شد و بر اساس چارچوب اختیارات و منابع سازمان تامین اجتماعی وزرای عضو هیات امنای تامین اجتماعی نسبت به بازنگری و پذیرش اصلاح مستمری سایر سطوح بازنشستگان موافقت کردند.
وی‌ افزود: در این خصوص نشست‌هایی با نمایندگان بازنشستگان برگزار شده که این اصلاحیه بر مستمری آنان در کوتاه ترین زمان اعمال شود.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تصمیم نهایی شده و اجرایی شدن آن نیازمند جلسات کارشناسی است که کلیات آن هفته آینده به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.
اعمال افزایش و صدور احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی از شهریور ماه
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت:‌ اعمال افزایش و صدور احکام جدید سایر سطوح بازنشستگان تامین اجتماعی در شهریور ماه انجام می‌شود.
به گزارش ایرنا از سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی در رابطه با زمان اعمال افزایش و صدور احکام جدید سایر سطوح بازنشستگان افزود: پیرو اعلام سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مبنی بر موافقت با اصلاح و افزایش مستمری سایر سطوح مستمری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی بر اساس ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی، با عنایت به اینکه فرایند پرداخت حقوق از بیستم هر ماه طبق محاسبات و در قالب سامانه‌ متمرکز برای بازنشستگان عزیز انجام می‌گیرد؛ لذا برای اعمال افزایش جدید و نحوه پرداخت و تأمین مالی مربوطه با هماهنگی با کانون‌ها؛ نیازمند زمان هستیم و انشاءلله صدور احکام جدید در شهریورماه انجام می‌پذیرد.
وی تصریح کرد: از دستور اکید و ویژه رییس‌جمهور محترم برای اصلاح مصوبه هیات دولت محترم و پیگیری‌های معاون اول محترم دولت و همچنین سرپرست محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی که با رویکرد خدمت‌رسانی بهتر و رفع دغدغه بازنشستگان محترم بر اساس ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی و مصوبه مربوطه انجام پذیرفت؛ تشکر و قدردانی می‌کنم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=17863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.