آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
4

یک امتیاز ارزشمند حاصل استفاده از دَمپر کاربراتور موتور خیبر در خانه حریف

  • کد خبر : 1708
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
یک امتیاز ارزشمند حاصل استفاده از دَمپر کاربراتور موتور خیبر در خانه حریف

یک امتیاز ارزشمند حاصل استفاده از دَمپر کاربراتور موتور خیبر در خانه حریف

طلوع افلاك :تیم فوتبال خیبر در زمین تیم صدرنشین جدول توانست با تمام تلاشی که بازیکنان از خود به نمایش گذاشتند یک امتیاز ارزشمند را تصاحب کردند .
با اینحال که عدم ثبات در ارنج نمودن بازیکنان خیبر که نشان از رنگین کمانی بودن تصمیم‌گیری‌های اتخاذ شده در این تیم دارد و حتی این تغییرات را در ارائه شیوه فوتبال میبینیم به طوریکه نه فقط طول پاس‌ها بیشتر شده بلکه ارسال‌های بلند و مستقیم همچنان در این دیدار رسمی از سوی تیم خیبر به چشم میخورد . تیمی که سرمربی آن مدعی فوتبال روی زمین و توپ‌گرایانه بود بر خلاف سه مسابقه آخر که دیده‌ایم .
درصد اشتباهات در پاس‌های رد و بدل شده بین بازیکنان و تک روی‌هایی از سوی برخی بازیکنان که گاهاً بازخوردی بسیار خطرناک هم داشت در ضد حملات و حملات سریع حریف دال بر این تغییر ناگهانی بود .
بازیکنان خیبر که موقعیت تیم خود را در خطر میدیدند با ارائه یک فوتبال هجومی توانستند از ارزش‌های نهفته خود رونمایی کنند ، پتانسیلی که میبایست با آزادی بیشتر از آن استفاده نمود .
تیم پارس جنوبی در خانه خود با آن همه یال و کوپال از سرعت و تکنیک بازیکنان خیبر به سطوح آمده و فقط سعی در جبران گل‌های خورده داشت که از خلاقیت و استمرار و پیگیری بازیکنان خیبر حاصل شده بود .
دو گل خورده خیبر گرچه ریشه انفرادی داشت اما نشان از ناهماهنگی و بازیکنان خط دفاع دارد چراکه اصلی داریم تحت عنوان تا اشتباهی نباشد گلی به ثمر نمیرسد . این ناهماهنگی مختص به این مسابقه نبوده و در دیگر مسابقات گذشته هم شاهد آن از سوی بازیکنان خط دفاع بوده‌ایم که گویا از سریال و ریشه‌دار بودن این اشتباهات درسی گرفته نمیشود !


اشتباهاتی دیگر همانند لو دادن توپ بر اصرار ورزیدن به حرکات انفرادی بی‌ثمر سبب چندبار حمله‌های بسیار خطرناک از سوی پارس جنوبی شد که با بی دقتی مهاجمین این تیم و همچنین درخشش محمود یگانه با مزاحمت‌های به موقع خود از خط حمله پارس جنوبی گرفته شد .
گرچه کسب یک امتیاز در خانه چنین حریفی برای آرامش و تمرکز در شرایط کنونی خیبر بسیار ارزشمند است اما فراموش نکنیم تهی شدن بازیکنان از انرژی جسمی و ذهنی که بر آنان حاکم شده است در این دیدار رسمی ، احتمال میرود تیم خیبر که در مسابقه آینده خود با تیم ملوان که در روز چهارشنبه همین هفته ساعت ۱۴:۰۰ برگزار میشود دچار مشکلاتی شود که ریشه از این خستگی‌ها دارد .
در پایان خسته نباشید خدمت بازیکنان خیبر داریم که تا حد امکان از توان و خلاقیت خود مایه گذاشتند و همچنین عوامل روابط عمومی خیبر که علیٰ‌الرغم همه مشکلاتی که در پخش این مسابقه وجود داشت توانستند با اطلاع‌رسانی به موقع با لایو اینستاگرامی این دیدار که حساسی و مهمی آنرا فقط موقعیت کادر تصمیم‌گیرنده غیربومی این تیم ، بیشتر از هر شخصی میفهمند برای عموم هواداران خیبر پخش نمودند .

با تشکر
تحلیل جمع‌آوری شده
توسط کارآموز فوتبال
وحید جمالی‌کیا

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=1708

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.