آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
2

آغاز ثبت نام پذیرش دوره های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان

  • کد خبر : 16807
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
آغاز ثبت نام پذیرش دوره های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان از پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی برای ورودی مهر۱۴۰۱ این دانشگاه خبرداد. به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع افلاک ، ایرج نیک‌پی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی […]

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان از پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی برای ورودی مهر۱۴۰۱ این دانشگاه خبرداد.
به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع افلاک ، ایرج نیک‌پی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی ورودی مهرماه سال ۱۴۰۱ از امروز، پانزدهم تیرماه آغاز شده است.
رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی ادامه داد: پذیرش دوره‌های مذکور از طریق سایت سنجش آموزش کشور انجام می‌پذیرد؛ متقاضیان می‌توانند از تاریخ یاد شده پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
نیک‌پی افزود: در پذیرش مذکور، ۱۵ مرکز آموزش علمی‌کاربردی در ۹ شهرستان استان در ۱۷۱کدرشته محل در مقطع کاردانی و در چهارگروه گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، فرهنگ وهنر و خدمات اجتماعی پذیرش دانشجو خواهند داشت

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=16807

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.