آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
5

تاکید قیاسیان بر لزوم توجه به وضعیت آمایش سرزمینی در ورزش لرستان

  • کد خبر : 16712
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
تاکید قیاسیان بر لزوم توجه به وضعیت آمایش سرزمینی در ورزش لرستان

سرپرست ورزش وجوانان لرستان گفت: در حال حاضر ۳۰پروژه عمرانی _ورزشی در سطح استان فعال است که نشان می دهد از لحاظ عمرانی وضعیت مطلوبی در ورزش استان وجود دارد . به  گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک، سید آرش قیاسیان  در دیدار با مدیر بانک ملی استان با تاکید بر لزوم تعامل سازنده  […]

سرپرست ورزش وجوانان لرستان گفت: در حال حاضر ۳۰پروژه عمرانی _ورزشی در سطح استان فعال است که نشان می دهد از لحاظ عمرانی وضعیت مطلوبی در ورزش استان وجود دارد .

به  گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک، سید آرش قیاسیان  در دیدار با مدیر بانک ملی استان با تاکید بر لزوم تعامل سازنده  بین بانکها  با ورزش وجوانان  ، اظهار کرد: حوزه ورزش یک حوزه  بسیار گسترده  و وسیع  است به طوریکه  بخشی از  ورزش در سبد خانوادگی و   کارکنان دولت می گنجد.

او با اشاره به فعالیت های  ورزشی  کارکنان دولت ،  افزود : کارکنان  دولت نیاز  است در حوزه ورزش دخالت کنند و در پیکره ورزش درمناسب مدیریتی  قرار بگیرند.

قیاسیان  با اشاره به برنامه های پیش روی ورزش وجوانان تصریح کرد:    انتظار داریم  در انجام این برنامه ها مورد حمایت  مجموعه بانک ملی قرار بگیریم.

سرپرست ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه بانک ملی یک بانک با قدمت و مردمی است و افرادی از این مجموعه خود در حوزه ورزش به عنوان ورزشکار و مربی و…فعالیت داشته اند ،  گفت :  امیدواریم با حسن نظر  ورویکرد مدیریت  بانک ملی استان  نسبت به ورزش   در راستای نشاط آوری و  سلامت عمومی قدم‌های مثبتی برداشته شود.

قیاسیان به اهمیت موضوع سلامت همگانی خصوصا در بین کارکنان دولت اشاره کرد و یاد آورید: با توجه رویداد های ورزشی پیش رو و موضوعاتی مانند  اوقات فراغت در تابستان انتظار داریم دستگاه های اداری با محوریت شورای ورزش که  به ریاست استاندار محترم شکل خواهد گرفت  همکاری لازم را داشته باشند.

او بیان کرد : حوزه ورزش  یک حوزه خدمات رسان است و سلامت همگانی را در پی دارد و لازم است در سبد خانواده ها قرار بگیرد.

قیاسیان بعد همگانی  و بعد  آمایش سرزمینی را در حوزه ورزش به عنوان دو رویکرد ورزش وجوانان استان عنوان کرد و افزود:  با توجه به شرایط فعلی  مالی در کشور  رویکرد ما در ورزش وجوانان  آمایش  در حوزه ورزش است.

سرپرست ورزش وجوانان لرستان   بوکس کشتی ،  جودو،  دوچرخه سواری و وزنه برداری  را پنج رشته مدال آوری ومهم در لرستان  ارزیابی کرد و گفت:  با سرمایه گذاری بر روی این رشته های ورزشی می توان  زود به نتیجه رسید کمااینکه دیگر رشته ها نیز در  استان  در حال رشد هستند .

او   اعتباراتی  اختصاص داده شده در سفر رییس جمهور به ورزش لرستان را یک‌ فرصت برای حوزه  عمران  ورزش   در استان  دانست و گفت:   از لحاظ  عمرانی وضعیت  مطلوبی داریم  و  حال حاضر ۳۰پروژه  عمرانی در سطح استان فعال است .

قیاسیان  با بیان اینکه بهمچنین  در بعد همگانی ، حوزه قهرمانی و  بخش ورزش روستایی  شرایط روبه رشدی داریم ،یادآورشد:  در حوزه جوانان نیز با   جذب منابع در  موضوعات مرتبط    مانند بحث   ازدواج اقدامات خوبی در حال انجام است.

سرپرست ورزش وجوانان لرستان  تجلیل از زوجین موفق را  در روز دوشنبه از جمله این برنامه ها عنوان کرد و گفت : بانکهای لرستان   در جذب و تسهیلات ازدواج  عملکرد خوبی داشته اند.

سید آرش قیاسیان همچنین برگزاری برنامه های ورزشی در قالب  کنگره ۶هزار و ۵۴۴ شهید لرستان را از دیگر برنامه های ورزش وجوانان استان عنوان کرد و گفت:  ورزش مخاطب زیادی دارد ومردم به بحث ورزش حساسیت زیادی دارند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=16712

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.