آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
13
در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران:

آیا کاسه صبر ابرامویج لرستان(مسعود عبدی) لبریز می شود ؟ شیشه عمر مربیگری امید روانخواه در خیبر در دستان محمد نصرتی /خیبر خرم آباد پارس جنوبی جدال تکنیک و قدرت در جم

  • کد خبر : 1652
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
آیا کاسه صبر ابرامویج لرستان(مسعود عبدی) لبریز می شود ؟ شیشه عمر مربیگری امید روانخواه در خیبر در دستان محمد نصرتی /خیبر خرم آباد پارس جنوبی جدال تکنیک و قدرت در جم
در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران فردا خیبر خرم آباد در ورزشگاه تختی جم به مصاف تیم صدرنشین پارس جنوبی می رود .

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک ،در این دیدار خیبر برای جبران مافات شکست دودیدار گذشته و برای فرار از قعر جدول و بهبود وضعیت خود چاره ای جز کسب نتیجه و امتیاز در جم نخواهد داشت و برای این مهم شاگردان امید روانخواه در اندیشه یک بازی انتحاری و اولین شگفتی در جم خواهند بود.

البته با توجه به حضور بازیکنان باتجربه و تاثیر گذار در نقاط مختلف میدان این کفه تزازبرای پارس جم کمی بیشتر سنگینی می کنند و خیبر تنها در صورت صرف فعل خواستن و گرفتن نبظ میانه میدان و استفاده از فرصت های گلزنی می تواند به یک پیروزی شیرین تر از عسل در جم امیدوار باشد .

ودر یک کلام می توان گفت شیشه عمر امید روانخواه برای  ابقا در نیکت خیبر در دستان محمد نصرتی و شاگردانش خواهد بود و برخی اخبار تایید نشده  حکایت از تغییر کادر فنی خیبر در صورت شکست در این دیدار خواهد بود .

البته ابراموویج لرستان (مسعود عبدی ) همچون برخی همتاهای خود در ایران (زنوزی ) اصلا از کسب نتایج ضعیف  راضی نیست و هدفی جز کسب پیروزی و رسیدن به بالای جدول وی را خوشحال نخواهد کرد . 

خیبر با بازیکنان جوان و باتجربه ی همچون ،حسین جودکی ،مصطفی علیخانی ،سوری ،ممی زاده محمود یگانه بیرانوند  و…..می خواهد در جم  از پیش بازنده نباشد

تیم پارس جنوبی جم بوشهر با نفرات باتجربه و سرشناسی همچون محمدعلی نعمتی دروازبان اسبق خیبر ، محمدحسین مهرآزما مدافع پیشین کوثر لرستان ،سیدامید نظامی پور، مصطفی اکرامی، علی محمدی، نیما مختاری، علی عباسی، مهرداد هدایتیان، کیانوش میرزایی، محمد اوسانی  با کسب سه پیروزی خفیف اقتصادی  در برابر  آرمان گهر سیرجان ، قشقایی شیرازو گل ریحان البرزبا ۹امتیاز در صدر جدول لیگ یک قرار دارد .

 شاگردان محمد نصرتی مربی جوان و خوش آتیه فوتبال ایران برای تداوم صدر نشینی بازی بسیار سخت و نفسگیری در برابر سبز پوشان دیار فلک و الا افلاک خواهند داشت .

قضاوت این دیدار بر عهده داور اندیمشکی  پیمان فرخی مهر با  کمک داوران ناصر رحیمی ، علی فرزان منش و ایمان شاه ولی با نظارت

صفدر احمدی  خواهد بود .

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=1652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.