آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
1

استاندار لرستان: جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر دنیا قرار دارد

  • کد خبر : 16487
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
استاندار لرستان: جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر دنیا قرار دارد

زیویار، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر دنیا قرار دارد، گفت: در این راستا تاکنون بیشترین هزینه های مادی و معنوی صرف کرده است. به گزارش  پایگاه خبری طلوع افلاک«فرهاد زیویار»، در نشست تخصصی بزرگداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر که با حضور رئیس جمهور به […]

زیویار، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر دنیا قرار دارد، گفت: در این راستا تاکنون بیشترین هزینه های مادی و معنوی صرف کرده است.

به گزارش  پایگاه خبری طلوع افلاک«فرهاد زیویار»، در نشست تخصصی بزرگداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر که با حضور رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهارداشت: مواد مخدر معضلی خانمان‌سوز است.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه ساز و کار مبارزه با مواد مخدر در داخل کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی و همسایگی با کشورهای توزیع‌کننده این مواد نسبت به سایر نقاط جهان متفاوت است، افزود: جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر دنیا قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران تاکنون سه هزار و ۸۵۰ شهید والامقام در مبارزه با سوداگران مواد مخدر تقدیم انقلاب کرده است، گفت: بیشترین هزینه های مادی و معنوی را در این راه صرف کرده است.

استاندار لرستان با اشاره به نقش نهادهای نظامی، انتظامی، امنیتی، اجتماعی، موسسات خیریه و سایر دستگاه های مرتبط در مبارزه با مواد مخدر ، تصریح کرد: در راستای مقابله با این معضل و کم کردن تبعات و خسارات ناشی از آن در جامعه همکاری ها باید تقویت شود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=16487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.