آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
1
منصور احمدی:

لرستان_میزبان_هم اندیشی قرآن و عترت ۶ استان کشور/بررسی مشکلات #فعالیت_های_قرآنی 

  • کد خبر : 16405
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
لرستان_میزبان_هم اندیشی قرآن و عترت ۶ استان کشور/بررسی مشکلات #فعالیت_های_قرآنی 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: این نشست2 روزه با حضور مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون این دفتر و مدیران کل 6 استان به نمایندگی از سراسر کشور درخرم آباد برگزار می شود.

‍ ✅🌐 #لرستان_میزبان_هم اندیشی قرآن و عترت ۶ استان کشور/بررسی مشکلات #فعالیت_های_قرآنی 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: این نشست۲ روزه با حضور مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون این دفتر و مدیران کل ۶ استان به نمایندگی از سراسر کشور درخرم آباد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان “#منصور_احمدی”روز شنبه اظهار کرد: در این نشست که از صبح امروز شنبه چهارم  آغاز و تا عصر یکشنبه پنجم تیرماه جاری  ادامه خواهد داشت، مسائل، مشکلات و تنگناهای فعالیت های قرآنی و امور مساجد کشور به نمایندگی از سوی ۶ استان لرستان، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، مرکزی، کرمانشاه و خوزستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 🔸وی افزود:نشست هم اندیشی قرآن و عترت و امور مساجد کشور با ریاست  مهدی رمضانی چابک؛ مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، طی ۲ روز امروز و فردا در خرم آباد برگزار می شود و موضوعات مطرح شده در قالب راهکارهای اجرایی تدوین و به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در حاشیه این نشست سایر موضوعات و نیازمندی های فرهنگی، هنری و رسانه ای استان را با مسئولان وزارتی حاضر در نشست در میان خواهیم گذاشت با بیشترین بهره را از این کارگاه برای لرستان داشته

📡

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=16405

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.