آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
1
سرهنگ‌مهدی مهدوی کیا:

اجرای طرح منطقه ای ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد

  • کد خبر : 16251
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
اجرای طرح منطقه ای ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد
فرمانده انتظامي بروجرد از اجراي طرح منطقه ای ارتقا امنيت اجتماعی در اين ، سرهنگ "مهدی مهدوی کیا " در تشریح این خبر بیان داشت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاكسازي نقاط آلوده در بروجرد، پس از هماهنگي با مقام قضايي توسط چند اكيپ از پليس هاي تخصصي، کوپ و عوامل ستادي در حوزه کلانتری 12 جعفری این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

💢 *اجرای طرح منطقه ای ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد* 💢
فرمانده انتظامي بروجرد از اجراي طرح منطقه ای ارتقا امنيت اجتماعی در اين ، سرهنگ “مهدی مهدوی کیا ” در تشریح این خبر بیان داشت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاكسازي نقاط آلوده در بروجرد، پس از هماهنگي با مقام قضايي توسط چند اكيپ از پليس هاي تخصصي، کوپ و عوامل ستادي در حوزه کلانتری ۱۲ جعفری این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران این انتظامی با برنامه ریزی مناسب و هدفمند موفق به: کشف ۸ تیغه سلاح سرد و ۱۲ فقره انواع سرقت، کشف ۴ قبضه سلاح گرم و ۱۰۷ عدد فشنگ شکاری، کشف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد پلمپ ۴ واحد صنفی متخلف، و دستگیری ۵ نفر خرده فروش و ۷ نفر معتاد متجاهر، توقیف ۱۸ دستگاه خودرو و ۱۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف را از دیگر اقدامات این طرح عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=16251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.