آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
2

پیام تبریک رییس فضای سبز شهر خرم آباد به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 12135
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲
پیام تبریک رییس فضای سبز شهر خرم آباد به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

  احمد بیرانوند رییس فضای سبز شهری خرم آباد طی پیامی فرارسیدن چهل و سومین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری خرم آباد ، مهندس احمد بیرانوند با ارسال پیامی، فرارسیدن چهل و سومین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی را به همه مردم شریف […]

 

احمد بیرانوند رییس فضای سبز شهری خرم آباد طی پیامی فرارسیدن چهل و سومین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری خرم آباد ، مهندس احمد بیرانوند با ارسال پیامی، فرارسیدن چهل و سومین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی را به همه مردم شریف شهر خرم آباد تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور جانفشانی های ملت قهرمان ایران و رهبری حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و در ادامه رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای است.

امروز که انقلاب اسلامی چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمندانه خود را در گذار از تمامی طوفان ها و امواج خروشان، جشن می گیرد، بار دیگر همه با وحدت و همدلی با شکرگزاری نعمت معنویت و ایمان برخاسته از این انقلاب، با رعایت شرایط خاص دستورالعمل های بهداشتی، دِین خود را نسبت به بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن ادا خواهیم کرد.

اینجانب ضمن ادای احترام به روح بلند امام راحل و تمام شهدای گرانقدری که درخت تنومند انقلاب اسلامی، با خون پاک آنان آبیاری گردیده، چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی را بر همه فجر آفرینان، به ویژه مردم سرافراز، شریف و متعهد شهر خرم آباد، تبریک عرض نموده و آرزومندم با توکل بر حضرت باریتعالی و در سایه عنایات حضرت ولی عصر( عج )، با پیروی از فرامین مقـــام معظم رهبری (مدظله العالی)، همچنان شاهد استمرار شکوفایی و باروری درخت انقلاب اسلامی در دومین گام سرنوشت ساز آن باشیم.

احمد بیرانوند
رئیس سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهری خرم آباد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=12135

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.