آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
7
دادستان خرم آباد :

پیشرفت و برنامه محوری ورزش لرستان مطلوب است

  • کد خبر : 1625
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
پیشرفت و برنامه محوری ورزش لرستان مطلوب است
دادستان خرم آباد در دیدار با سرپرست اداره ورزش و جوانان استان گفت :پیشرفت و برنامه محوری ورزش لرستان مطلوب است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ،داریوش شاهون وند دادستان مرکز استان با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان دیدار ودر ارتباط با مشکلات دستگاه عریض و طویل ورزش و جوانان استان که دو مقوله کاملا تاثیر گذار برای مبارزه با آسیب های اجتماعی و روند مثبت پیشرفت جوانان است دیدار و گفتگو کردند .


در این دیداردادستان خرم‌آباد با سرپرست ورزش و جوانان استان شاهون وند با توجه به پیشینه مثبت ورزش استان در رشته های مختلف ورزشی ابراز امیدواری کرد با برنامه محوری و حمایت های دو جانبه منابع دولتی و حضور بخش خصوصی قوبی در ورزش قهرمانی شاهد درخشش ورزشکاران لرستانی در مسابقات بین المللی و حضور لرستان در لیگ های معتبر داخلی باشیم . 

 وی آینده ی ورزش و جوانان لرستان را مثبت عنوان کرد.

در این دیدار که در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، شاهون وند دادستان باابراز رضایت از روند فعلی و کاری اداره کل گفت: با وضعیت پیش رو چشم‌انداز روشنی را برای اداره کل ورزش و جوانان پیش بینی می کنم  .

در این‌ دیدار امان الهی سرپرست ورزش و جوانان لرستان با اشاره به توانایی خوب پرسنل استان  ، به بیان برخی مشکلات و دغدغه های ورزش و جوانان  خصوصا در حوزه های اشتغال قهرمانان، جوانان، مربیان ، داوران و باشگاه داران  پرداخت.
وی بااشاره به اینکه کرونا باعث شده که بیشترین ضربه به بخش ورزش و حوزه باشگاه داری وارد شود گفت: لازم است دراین حوزه کمک های مادی و معنوی بیشتری برای این قشر انجام شود چرا که آنها سرمایه های ورزش استان هستند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=1625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.