آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
5
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استانداري لرستان :

با تامين منابع مالي مشکلات فني خانه اسکواش خرم آباد رفع مي شود

  • کد خبر : 1608
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
با تامين منابع مالي مشکلات فني خانه اسکواش خرم آباد رفع مي شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری و سرپرست اداره ورزش و جوانان استان و مسیولان هیات اسکواش استان از خانه اسکواش خرم آبادبازدید کردند.
 رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استانداري لرستان :با تامين منابع مالي مشکلات فني خانه اسکواش رفع مي شود


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری و سرپرست اداره ورزش و جوانان استان و مسیولان هیات اسکواش استان از خانه اسکواش خرم آبادبازدید کردند.

دکتر سمانه حسن پور رئیس سازمان برنامه ریزی و مدیریت استان به دعوت سرپرست اداره کل ورزش جوانان استان از ورزشگاه تختی خرم آباد بازدید کرد .

به گزارش  پایگاه خبری طلوع افلاک،رئیس مدیریت و برنامه ریزی استانداری لرستان با اشاره به نقش  ورزش بعنوان یک پدیده کاملا تاثیر گذار اجتماعی برای نشاط و پویایی جامعه در ابعاد همگانی ،عمرانی و قهرمانی حمایت خود را از توسعه ورزش استان اعلام کرد .

وی افزود:متاسفانه ورزشگاه پیر تختی خرم آباد با توجه به قدمت و نقش مهمی که برای پویایی جامعه دارند کمتر مورد توجه قرار گرفته وامیدواریم با تزریق منابع مالی نسبت به رفع مشکلات سخت افزاری این مجموعه بزرگ اقدام کنیم .

وی در بازدید از خانه اسکواش استان این خانه را یک ظرفیت مهم برای توسعه این ورزش عنوان کرد و با توجه به مشکلات فنی خانه اسکواش با توجه به پیگیری های هیات اسکواش و اداره کل جوانان استان قول مساعد برای حل مشکلات سخت افزاری و فنی  این رشته مفرح را داد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و دبیر هیات اسکواش استان نیز در این دیدار با تقدیر از توجه جدی رئیس سازمان برنامه ریزی و مدیریت استانداری  به ورزش استان ،رشته اسکواش را یک رشته جذاب و مفرح عنوان کردند که می تواند در ابعاد همگانی و قهرمانی در سبد مردم استان قرار گیرد .

حسن پور هم اسکواش را یک ورزش مفرح ؛جذاب و کاملا رو به رشد توصیف کرد که می تواند در آینده برای لرستان در ابعاد قهرمانی و همگانی افتخار افرین باشد .

 گفتنی است بدنبال تلاشها و پیگیری های فراوان حشمت الله امان الهی مدیریت ورزش و جوانان استان با مسؤلان اجرایی استان در خصوص مشکلات تنها مجموعه ورزشی مرکز استان، ،حسن پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و امیدی معاونت طرح و برنامه سازمان مدیریت در معیت حشمت الله امان الهی مدیریت ورزش و جوانان استان ضمن حضور در مجموعه ورزشی تختی از قسمت های مختلف این مجموعه خانه اسکواش ،سالن مسابقات،چمن شماره یک و دو،خانه تکواندو،خانه بوکس، زمین شماره سه پرتابها،سالن دوومیدانی،خوابگاه ورزشکاران، رختکن تیمها، بازدید کردند .

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=1608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.