آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
1

کوهنوردی کاراته کاهای سبک KWF به مناسبت دهه کرامت

  • کد خبر : 15993
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
کوهنوردی کاراته کاهای سبک KWF به مناسبت دهه کرامت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع افلاک ، کاراته کا های سبک KWF استان لرستان در شهرستان خرم آباد به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ با مربیگری مریم جعفری و گلنوش میردریکوندی از باشگاه شمس و آکادمی فرهنگی ورزشی تکنیک به کوه پاگر صعود کردند. فواید کوهنوردی به ویژه در ورزشکاران به حدی تأثیر‌گذار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع افلاک ، کاراته کا های سبک KWF استان لرستان در شهرستان خرم آباد به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ با مربیگری مریم جعفری و گلنوش میردریکوندی از باشگاه شمس و آکادمی فرهنگی ورزشی تکنیک به کوه پاگر صعود کردند.

فواید کوهنوردی به ویژه در ورزشکاران به حدی تأثیر‌گذار است که بهتر است به آن معجزه کوهنوردی بگوئیم. فواید این فعالیت بر شرایط روحی و جسمی شما تأثیر قابل توجهی خواهد گذاشت. به نحوی که تغییرات روحی و جسمی خود را از همان لحظه آغاز فعالیت احساس خواهید کرد که در این مهم ضرورت دارد که همه رشته های ورزشی کوهنوردی را در برنامه خود بگنجانند.
در این صعود مریم جعفری به نمایندگی از طرف شرکت مخابرات منطقه لرستان و ارتباطات سیار تعدادی سیم‌کارت همراه اول به صورت رایگان به کاراته کا ها اهدا نمود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=15993

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.