آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
6
بسیار سفر باید تا پخته شود خامی :

خیبر حبابی که عمری به قد یک گل داشت

  • کد خبر : 1594
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
خیبر حبابی که عمری به قد یک گل داشت

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی : خیبر حبابی که عمری به قد یک گل داشت

تیم فوتبال خیبر در حالی سومین دیدار خود را با شکست به پایان رسانید که نسبت به دو مسابقه قبلی با دو نتیجه یک برد و یک باخت در ترکیب خود تغییراتی ناکارآمد داشت و سونامی تفکرات خنثایی که نبود ثبات اعتماد و تصمیم‌گیری مربیان این تیم را به هیچ ساحلی نرساند .
تیم فوتبال خیبر در روزی به مهمان خود تیم استقلال ملاثانی نتیجه را واگذار کرد که نه فقط هیچی نبود بلکه هیچی هم نداشت و این همه پیچیدین بر هیچ به هیچ هم نرسید !
این نوع فوتبال که با بی‌برنامگی کامل ارائه شده از سوی خیبر همانند بنا و ساختن خانه‌ای روی زمین سست است که خِرَد و علم مهندسین و سازندگان آن را زیر سئوال جذر و رادیکال خود خواهد داشت .
نبود کوچکترین حرکات ترکیبی و میانگین قدی کوتاه بازیکنان خیبر و جایگزینی بازیکنانی جدید بسیار ناتوان در ترکیب اصلی تیم خیبر را بیش از باخت گذشته خود ذلیل و زمینگیر ساخته بود !
خیبر همانند طفلی دست و پا بسته برای رقابت با تیمهای حریف بود .
تیم فوتبال خیبر به مراتب زودتر از هر تیمی دیگر دست خالی و تهی خود را از هر گونه برنامه در زمین روی کرد و نشان از فرا رسیدن تاریخ انقضاء و پایانی زودرس داشت .
تیمی که تعریفی از شخصیت نه مدعی ، بلکه ماندگاری و ماندن را در لیگ یک هم نداشت میبایست برای درک جایگاه واقعی خود استراتژی و سرانجامی خریداری کند و چه گوهری کمیاب و نادر گم گشته‌ای …
خامی و بی تجربگی و پایینی سطح و کیفیت کادر و بازیکنان در باختن جنگ روانی چنان نمود داشت که وجود سرپرست توانمند و فهیم و با شخصیت این تیم هم نتوانست این کمبود در نیمکت را به معنای کلمه آن جبران کند ، نبود توازنی که انرژی خامی آن به مراتب بیشتر از شخصیت فهیم سرپرست خوش‌تیپ و کاریزمای خیبر بود .
تیم فوتبال خیبر در این مسابقه به لطف حریف با برنامه و زهردار خود به همه رقیبان از پیش اعلام نمود که چگونه باید نتیجه بگیرند از خیبر ثروتمند اما محروم و ناکام .
تیم فوتبالی استقلال ملاثانی با یک خط حمله متشکل از دو مهاجم کناری سرعتی تکنیکی و یک مهاجم هدف فیزیکی و سرزن خط دفاع خیبر را با پشتوانه و حمایت خط هافبک خود وادار به فوتبال هوایی کردند که غیر قابل پیش‌بینی و غافاگیرانه بود برای کادر بسیار جوان و خام و ناکارآمد خیبر که هیچ پادزهری در مقابل این ترفند در جیب جادویی خود نداشتند .
از طرفی میانگین استاندارد فیزیکی خط دفاع تیم استقلال ملاثانی در مقابل کوتاهی قد خط حمله بازیکنان خیبر عاملی بر بی‌اثر واقع شدن حملات هوایی و ارسال‌های مستقیم خیبر شد که آخرین حربه هر مربی فوتبالی داخلیست برای کسب حداقلی نتیجه .
عدم برنامه و تاکتیک‌ها نزد خیبری‌ها و عاملیت فوتبال comeback تیم ملاثانی و استوار بر ضد حملات و حملات سریع خیبر را همانند اسلحه‌ای زیبا و مدرن اما بدون فشنگ و تفنگ‌دار ساخته بود و دریغ از یک حرکت ترکیبی ساده فوتبالی …
بی برنامگی و ناکارآمدی خیبریان نوید از آینده‌ و فرجامی سرد و تلخ در دل تاریکی شکست‌ها خواهد داد .

تحلیل جمع آوری شده توسط
کارآموز همیشگی فوتبال
وحید جمالی‌کیا

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=1594

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. بسیار عالی بود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.