آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
2
مدیر مخابرات منطقه استان:

ضریب نفوذ تلفن همراه در لرستان بالای ۱۳۰ درصد است ⁨

  • کد خبر : 15641
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
ضریب نفوذ تلفن همراه در لرستان بالای ۱۳۰ درصد است ⁨
⁨⁩ مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: ضریب نفوذ تلفن همراه در استان ما بالای ۱۳۰ درصد و میانگین ضریب پوشش ما در حوزه شهری بالای ۹۸ درصد است.

مدیر مخابرات منطقه استان:
ضریب نفوذ تلفن همراه در لرستان بالای ۱۳۰ درصد است
⁨⁩
مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: ضریب نفوذ تلفن همراه در استان ما بالای ۱۳۰ درصد و میانگین ضریب پوشش ما در حوزه شهری بالای ۹۸ درصد است.
نبی‌اله شمسی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۲۳۰۰ پورت منصوبه دیتا در سطح استان داریم که از این مقدار ۲۱۰۰ پورت زیر بار رفته است.
وی ادامه داد: در این حوزه محدودیت داریم چراکه عمده مشتریان ما بانک‌ها، دستگاه‌ها و شرکت‌ها هستند، ولی آمادگی داریم به محض اینکه احساس کنیم نیاز به توسعه دارد بستر لازم را فراهم کنیم.
شمسی‌فر عنوان کرد: در حوزه ارتباطات ADSL باند پهن خانگی در بستر سیم مسی ما در استان بالغ بر ۱۲۰ هزار پورت منصوبه داریم که از این تعداد ۷۰ هزار فعال و زیر بار است و بقیه غیرفعال بوده یا خیلی کم از آن‌ها استفاده می‌شود.
مدیر مخابرات منطقه لرستان افزود: در حوزه ADSL  فقط مخابرات را نداریم شرکت‌های دیگری نیز وجود دارد که این خدمات را ارائه می‌دهند و ما نمی‌توانیم آمار دقیقی از ضریب نفوذ ارائه دهیم.
وی تصریح کرد: در حوزه تلفن همراه در استان بالغ‌بر دو میلیون و ۳۰۰ هزار سیم کارت همراه اول در دست مردم داریم، یعنی به طور میانگین هر نفر دو سیم‌کارت در دست دارد، که ۲۳۵ هزار تا دائم است و بقیه اعتباری هستند و از این تعداد یک میلیون و ۴۵۰ هزار سیم کارت فعال است.
شمسی‌فر بیان کرد: ما در استان برای این تعداد سیم‌کارت بالای ۵۹۰ دکل همراه اول داریم که روی آن‌ها بالغ‌بر ۸۳۰ تکنولوژی ۲G، ۵۴۰ تکنولوژی ۳G  و ۸۹۰ تکنولوژی ۴G  در حوزه خدمات همراه اول در استان داریم و در کل بالغ‌بر ۲۲۸۰ تکنولوژی در سطح استان فعال داریم.
مدیر مخابرات منطقه لرستان عنوان کرد: ضریب نفوذ تلفن همراه در استان ما بالای ۱۳۰ درصد و میانگین ضریب پوشش ما در حوزه شهری بالای ۹۸ درصد است

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=15641

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.