آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
1
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

برای برگزاری جشنواره اقوام هیچگونه مجوزی از اداره ارشاد اخذ نشده است

  • کد خبر : 15165
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
برای برگزاری جشنواره اقوام هیچگونه مجوزی از اداره ارشاد اخذ نشده است
برای برگزاری جشنواره اقوام هیچگونه مجوزی از اداره ارشاد اخذ نشده است مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن انتقاد صریح، نسبت به حواشی ایجاد شده در جریان " پنجمین جشنواره ملی فرهنگ اقوام " گفت: برای برگزاری این جشنواره، هیچگونه مجوزی از این اداره کل اخذ نگردیده است.

برای برگزاری جشنواره اقوام هیچگونه مجوزی از اداره ارشاد اخذ نشده است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن انتقاد صریح، نسبت به حواشی ایجاد شده در جریان ” پنجمین جشنواره ملی فرهنگ اقوام ” گفت: برای برگزاری این جشنواره، هیچگونه مجوزی از این اداره کل اخذ نگردیده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، منصور احمدی ضمن انتقاد از حواشی به وجود آمده در جریان برگزاری ” پنجمین جشنواره ملی فرهنگ اقوام ” که از چند روز گذشته در باغ گلستان خرم آباد در حال برگزاری است، گفت: این حواشی به هیچ عنوان در شان مردم فهیم و فرهنگمدار لرستان و خرم آباد نبوده و ناشی از عدم درایت و کم توجهی برگزار کنندگان بوده است.
وی تصریح کرد: تعاملات فرهنگی در بین اقوام ایرانی و استان، یک ضرورت است، اما برای گام نهادن در این مسیر نیازمند مطالعه، تحقیق و پژوهش و برنامه ریزی دقیق هستیم تا خدای ناکرده در جریان اجرا شاهد زیر سوال رفتن شائنیت هیچ یک از اقوام و اقشار ملت ولایتمدار و متدین ایران نباشیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان سپس با اشاره به تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در شورای فرهنگ عمومی استان، گفت: در قالب این سند تمامی شاخص های فرهنگی استان شناسایی و احصاء گردیده و در قالب برنامه های اجرایی تدوین شده است تا به تقویت زیرساخت های فرهنگ عمومی استان منجر گردد.
احمدی در پایان تاکید کرد: در راستای برگزاری بخش های مختلف این جشنواره، هیچگونه مجوزی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اخذ نگردیده است که جای تعجب دارد و مسببین باید پاسخگوی خدشه دار شدن ساحت فرهنگی مردم لرستان باشند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=15165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.