آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
1

‍ دستگیری سارقان آهن آلات آرامستان های خرم آباد 

  • کد خبر : 14967
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
‍ دستگیری سارقان آهن آلات آرامستان های خرم آباد 

فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگيری ۴ سارق آهن آلات آرامستان ها در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “نبی اله قاسمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع افلاک اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت آهن آلات و حفاظ های فلزی برخی از قبرستان های این شهرستان، بررسی موضوع با هدف […]

فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگيری ۴ سارق آهن آلات آرامستان ها در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “نبی اله قاسمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع افلاک اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت آهن آلات و حفاظ های فلزی برخی از قبرستان های این شهرستان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت در دستور کار ماموران انتظامی خرم آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در محل های وقوع سرقت و با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی ۴ نفر را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه سارقان را به همراه مقادیر قابل توجهی آهن آلات مسروقه و ابزارآلات جرم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه مجرمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: سارقان در تحقیقات به عمل آمده به ۶ فقره سرقت از آرامستان های خرم آباد اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در پایان تاکید کرد: برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت، سارقان و مجرمان به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=14967

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.