آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
4
سرهنگ‌ احمدیان:

با اخبار انتظامی لرستان: از کشف قاچاق تا دستگیری عامل تیراندازی

  • کد خبر : 14859
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
با اخبار انتظامی لرستان: از کشف قاچاق تا دستگیری عامل تیراندازی
رئیس پلیس امنیت عمومی استان از کشف بیش از ۱۳۷ قلم مکمل و دارو‌های هورمونی پرورش اندام قاچاق به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد خبر داد.

با اخبار انتظامی لرستان: از کشف قاچاق تا دستگیری عامل تیراندازی
۲ مهٔ، ۲۰۲۲
رئیس پلیس امنیت عمومی استان از کشف بیش از ۱۳۷ قلم مکمل و دارو‌های هورمونی پرورش اندام قاچاق به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد خبر داد.
به گزارش روز دوشنبه یافته، سرهنگ” احمدرضا احمدیان” در این باره بیان داشت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر عرضه و توزیع مکمل و دارو‌های هورمونی پرورش اندام قاچاق در یک واحد صنفی در خرم آباد، موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران اداره نظارت براماکن عمومی استان بلافصله به محل مربوطه اعزام و دربازرسی از این واحد صنفی بیش از ۱۳۷قلم انواع مکمل و دارو‌های هورمونی پرورش اندام شامل پودر، قرص و آمپول قاچاق فاقد مجوز کشف شد.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان با اشاره به دستیگری یک نفر در این رابطه و پلمب واحد صنفی مربوطه، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش دارو‌های کشف شده را بیش از ۳ میلیارد ریال برآورد کردند.
 
 
کشف کالای قاچاق در بروجرد
فرمانده انتظامی بروجرد از توقیف ۲ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “مهدی مهدوی کیا” در تشریح این خبر بیان داشت: در اجرای طرح برخورد با کالای قاچاق و حمایت از کالای داخلی، ماموران پاسگاه انتظامی شهیدگودرزی این شهرستان در محور‌های مواصلاتی به ۲ دستگاه خودروی پژو مظنون و آن‌ها را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو‌ها موفق به کشف یک هزار و ۳۴۷ عدد انواع آبکش استیل، اسکپ و قالب بستنی، ۹۲ دستگاه ترازو دیجیتال و ۷۰ دستگاه باتری ترازوی دیجیتال به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.
 
دستگیری عامل تیراندازی در دورود
فرمانده انتظامی دورود از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ”جمشید سیاه منصور” اظهارداشت: در پی یک فقره تیراندازی منجر به مجروحیت یک نفر دریکی از محله‌های دورود، بلافاصله موضوع در دستور کار عوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان پس از انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی، موفق به شناسائی یک نفر عامل تیراندازی شده است که پس از هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.
فرمانده انتظامی دورود با اشاره به اینکه حال عمومی مجروح رضایت بخش است و علت تیر‌اندازی را اختلافات قبلی اعلام کرده‌اند گفت: متهم پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.
سرهنگ سیاه منصور در پایان ضمن هشدار به هنجارشکنان از شهروندان خواست، هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=14859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.