آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
2

در دو سال اخیر ۱۹۷ خانه هلال در مناطق روستایی صعب‌العبور دایر شد.

  • کد خبر : 14364
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
در دو سال اخیر ۱۹۷ خانه هلال در مناطق روستایی صعب‌العبور دایر شد.

  مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: در دو سال اخیر ۱۹۷ خانه هلال در مناطق روستایی صعب‌العبور دایر شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع افلاک، صارم رضایی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه برخی از کشورها در سیل ۹۸ کمک‌های بسیار خوبی را به استان لرستان داشته‌اند، اظهار […]

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: در دو سال اخیر ۱۹۷ خانه هلال در مناطق روستایی صعب‌العبور دایر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع افلاک، صارم رضایی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه برخی از کشورها در سیل ۹۸ کمک‌های بسیار خوبی را به استان لرستان داشته‌اند، اظهار داشت: چندین مقاله به زبان انگلیسی درخصوص خدمات جمعیت هلال‌احمر در سیل لرستان در سایت‌های بین‌المللی منتشر شده است.

رضایی افزود: طی سال‌های گذشته بیش از یک میلیون و ۷۳ نفر حادثه‌دیده تحت کمک‌های هوایی و زمینی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفتند

وی افزود: در سیل ۹۸، ۲۵ استان کشور درگیر سیل بودند که جمعیت هلال‌احمر لرستان مورد تقدیر قرار گرفت و به ۱۴۵ هزار و ۷۲۲ نفر امدادرسانی صورت گرفت.

مديرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته استان لرستان ۴ هزار و ۹۷۷ نوع حادثه مانند برف و کولاک، حوادث جاده‌ای، آتش‌سوزی و غیره را تجربه کرده‌ است، عنوان کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و ۷۳ نفر حادثه‌دیده تحت کمک‌های هوایی و زمینی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفتند.

وی با تاکید به اینکه تلاش شده است که ناوگان خودرویی را به روز کنیم، گفت: سیل گذشته درسی برای ما بود که توانستیم نقاط ضعف خود را شناسایی کنیم.

وی تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی زیادی مانند آشیانه بالگرد و غیره به نتیجه رسیده و اکنون نیز اعتبار راه‌اندازی یک مرکز کنترل عملیات را در همین سایت اخذ شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با بیان اینکه خبرنگاران درخصوص احداث داروخانه کمک خوبی به هلال‌احمر استان داشته‌اند، اظهار داشت: این داروخانه در سطح کشور به عنوان یک الگو معرفی شده است و فقط در بحث داروهای خاص ورود کرده است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=14364

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.