آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2

آقای معاون سیاسی آیا برای اشتغال، عدم تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران، وضعیت بد معیشتی و مشکلات جانبازان آماده باش نمی دهید؟؟؟

  • کد خبر : 13998
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
آقای معاون سیاسی آیا برای اشتغال، عدم تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران، وضعیت بد معیشتی و مشکلات جانبازان آماده باش نمی دهید؟؟؟
این روزها ستاری معاون، سیاسی و امنیتی استانداری لرستان خود را در ظاهر فعالترین چهره سیاسی و اجرایی استان در کلیه حوزه ها در رسانه ها نشان می دهد.

‍ آقای معاون سیاسی آیا برای اشتغال، عدم تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران، وضعیت بد معیشتی و مشکلات جانبازان آماده باش نمی دهید؟؟؟

دماگوژیسم سیاسی نباشیم!!!!..

این روزها ستاری معاون، سیاسی و امنیتی استانداری لرستان خود را در ظاهر فعالترین چهره سیاسی و اجرایی استان در کلیه حوزه ها در رسانه ها نشان می دهد.

آیا با افکار دماگوژیسمی رسانه ای و جامعه هدف خود را با رفتار پوپولیستی مورد هدف قرار دادن در دولتی که خود را دولت مردمی قوی و فساد خیز می داند می توان مشکلات بر زمین مانده و به قول دوستان دولت فعلی، مسببان وضعیت بد موجود را به بهترین شکل ممکن قطع و اصلاح کرد.

⭕ معاون سیاسی و امنیتی استاندار در جدیدترین بیان فعالیت و عملکرد خود با آماده باش و بخوانید اولتیماتوم به فرمانداران شهرستان های استان در برگزاری شکوهمند کنگره شش هزار و ۵۴۴ شهید لرستان در صدد به قول خودش به حیطه فراموشی سپرده نشدن ارزش های شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت در سرزمین دلاور مردان غیرتمند لرستان است.

ولی در ارتباط با حوزه ایثار و شهادت و خانواده بزرگ شهدا، جانبازان ایثارگران لرستان می توان تنها با مدیحه سرای مشکلات انبوه این حوزه که نه تنها بر گردن انقلاب بزرگ اسلامی بلکه بر دیده گان مردم ولایتمدار هم حق آب و گل دارند تنها با شعار پاسخگوی همه رشادت ها باشیم؟؟؟

در زیر توجه دکتر ستاری معاون پرکار و اکتیو استانداری لرستان را به برخی، شبهات و موانع موجود در حوزه بزرگ ایثار و شهادت جلب می کنیم تا در کنار برگزاری یادمان کنگره شهدای لرستان که عملی بسیار نیکو و قابل تقدیر است به رفع موانع و مشکلات حاد خانواده بزرگ ایثار و شهادت که مهمترین دغدغه این روزهای این وارثان انقلاب است هم توجه ویژه شود.

آیا از برخی دستگاه های اداری استان که مصوبه دولت و مجلس در تبدیل وضعیت فرزندان شاغل این عزیزان را همچنان با بی اعتنایی انجام نمی دهند پاسخگو شده اید؟؟؟

آیا واقعا به عملکرد بنیاد شهید لرستان با این همه مشکلات معیشتی، استخدامی فرزندان، بی توجهی به حقوق اندک جانبازان و پی گیری تسهیلات رفاهی نمره داده اید؟؟؟

آیا از خود پرسش کرده اید خانواده شهدا و جانبازان با سختی و مرارت روزگار می‌گذرانند و سطح اقتصادی پایینی دارند، این زیبنده ما نیست که در حق افرادی که برای کشور از جان‌گذشتگی کردند خوب عمل نکنیم.
آیا مشکل خودروی جانبازانی که از سالهای دور تاکنون حل نشده است و جانبازان لرستان خودرو دریافت نکرده‌اند را می دانید؟؟

آیا فرزندان شهدا و جانبازان در حوزه استخدام و اشتغال به شدت مشکل دارند و برخلاف آیین‌ نامه‌ها و قوانین موجود سهمیه فرزندان شهدا به خوبی در نظر گرفته نمی‌شود و در اجرا مشکل دارد را تاکنون پیگیری کرده اید؟

آیا حق پرستاری همسران جانبازان و شهدا بعد از شهادت جانبازان حذف می‌شود در حالی که زنان و دختران به دلیل پرستاری از جانبازان دچار مشکلاتی از قبیل دیسک گردن می‌شوند و باید مستمری به آن‌ها تعلق بگیرد را از مسئولان بنیاد شهید لرستان پیگیری کرد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=13998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.