آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024
7

لطفا شهرستان چگنی را به مرغ عروسی و عزای لرستان تبدیل نکنید

  • کد خبر : 13523
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
لطفا شهرستان چگنی را به مرغ عروسی و عزای لرستان تبدیل نکنید
واقعیت دردناک این است که الان نزدیک به یکسال از خشک شدن کشکان می گذرد ولی متأسفانه مسئولان استانی ما فعلا در حد فکر و تئوری حرف می زنند و از ورود به میدان عمل عاجز هستند.

واقعیت دردناک این است که الان نزدیک به یکسال از خشک شدن کشکان می گذرد ولی متأسفانه مسئولان استانی ما فعلا در حد فکر و تئوری حرف می زنند و از ورود به میدان عمل عاجز هستند.

با توجه به تعریف مولفه های مدیریت خوب؛مدیریتی موثر و مثمر ثمر واقع خواهد شد که برای هر بحران و مسئله ای که جامعه را درگیر خود کرده است چشم اندازی معقول ترسیم کند چیزی که ما در بحران کشکان تا بدین لحظه مشاهده نکرده ایم.

««مدیریت بدون چشم انداز و آینده نگری عملا بی معناست»»

مدیران نباید فراموش کنند که یکی از کارهای مهم در نظام اسلامی و انقلاب برای مقاومت در برابر دشمنان ترسیم چشم انداز های موثر است.

برای حل بحران ها پیش بینی و جلوگیری از ورود به مرحله فاجعه یعنی سرمایه گذاری اجتماعی در راه بازگشت امید به آینده که الیحال این نقطه و حلقه مفقوده شده مسئولین در نگاه به بحران کشکان است.

تأسف بارتر از خود خشک شدن کشکان نوع واکنش مسئولان دولت وقت و حتی فعالان اجتماعی نسبت به آن بود که جز تعدادی اندک هیچ کس از درد و بلایی که بر سر مردمان حوزه کشکان آمده بود چیزی نگفتند و ننوشتند.

تاوان سکوت و بی خیالی دولتمردان وقت در لرستان را مردمان صبور شهرستان چگنی پرداخت کردند.

اگر زودتر به مسئله کشکان رسیدگی نشود حجم مصیبت آن تا سال های سال بر این دیار زجر کشیده که تاریخ گواه مظلومیت آن است قابل درمان و کنترل نیست.

با این سطح از فشار های اقتصادی و معیشتی ادامه بی آبی در چگنی و خشک شدن مجدد کشکان یعنی سوختن زندگی صدها خانوار ولو بیشتر.

««آیا کسی می داند که ما مردمان چگنی این دیار رنجور چه گناه بزرگی مرتکب شده ایم که باید اینگونه در سایه ی غفلت ها و بی تدبیری و بی کیاستی مسئولان از حق خود محروم شویم و راهی غربت و آوارگی شویم.

ذکر این خاطره از وزیر امور خارجه اسبق آمریکا چندان خالی از لطف نیست.
آمده است که کندی رئیس جمهور آمریکا در زمان بحران موشکی کوبا به سالینجر گفت آیا کسانی که در این اتاق نشسته اند می دانند اگر این توافق حاصل نشود ۲۰۰میلیون نفر خواهند مرد؟

حال آیا مسئولین محترم ما می دانند که که اگر بحران کشکان رود حل نشود و ادامه پیدا کنید صدها خانوار دچار آسیب های اجتماعی می شوند.

جناب دکتر زیویار استاندار محترم لرستان خوشبختانه هنوز در بحران کشکان به لطف درایت؛درک و فهم بالا و صد البته وفای به آرمان های انقلاب اسلامی هنوز وارد مرحله قطعیت نشده ایم پس تا دیر نشده است عکس العملی مناسب اتخاذ بفرمائید و جلوی تشویش و نفرت پراکنی در شهرستان چگنی را بگیرید.

بهترین هدیه ای که شما بعنوان نماینده عالی دولت انقلابی و مردمی در لرستان می توانید در شروع سال جدید به مردم فهیم و عالم شهرستان چگنی بدهید چیزی نیست جز یک اطمینان خاطر از اینکه کشکان خروشان دیگر از نفس نخواهد افتاد.

جناب استاندار ریش و قیچی دست خودتان است تصمیم گیری درباره آینده کشکان را به یک قمار تبدیل نکنید.

استاندار محترم و انقلابی لرستان آنچه که از شواهد و قرائن پیداست مردمان ولایی چگنی چه در تخصیص حق آبه و چه در بحث کشکان تبدیل به مرغ عروسی و عزای مسئولان شده اند.

در حدیثی از پیامبر مکرم اسلام نقل شده است.
««الخلق عیال الله فاحب الخلق الی الله من نفع عیال الله»»
یعنی خلایق خانواده خداوند هستند و محبوب ترین آن ها نزد وی کسی است که به خلایق نفع برساند.

واقعا مدیرانی که نتوانند زمینه آسایش و حل مشکلات شهروندان خود را فراهم کنند چگونه و‌ با چه رویی می بایست در مقابل حضرت حق قرار بگیرند و جوابگوی اعمال خود باشند.

استاندار محترم روی سخن ما بیشتر با شماست؛شما که هم فرزند این آب و خاک هستید و هم از انقلابیون با سابقه این استان هستید.

جفای در حق مردم شهرستان چگنی بخصوص حوزه زیر دست کشکان در حالی اتفاق افتاد که در شهرستان های همجوار ما صدها تن محصولات آب دوست کاشت و برداشت شد.

بهتر آن است به جای برگزاری جلسات بدون خروجی و شعارهای پی در پی الکی یک تغییر در تصمیم گیری های واقعی و صد البته یک تغییر در خط مشی و سیاست های مربوط به حق آبه چگنی و کشکان بردارید.

مطمئنآ می دانید که دولت و دولتمردان به مثابه پدری در جامعه عمل می کنند که نباید میان فرزندان خود تفاوتی قائل شوند پس مردمان مظلوم این شهرستان را نیز از حق آبه خود محروم نکنید و تدبیری اندیشه کنید که ما طمع عدالت انقلابی شما را بچشیم.

پس لطفاً یکبار برای همیشه عقلانیت را جایگزین واژه (صبر کنید) بفرمائید چرا که دعوت به صبر بیش از حد توهین به شعور و فهمی است که مردمان انقلابی چگنی در مدت خشک شدن کشکان نشان داده اند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=13523

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.