آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ 25 ذو الحجة 1445 Monday, 1 July , 2024
8
دکترستاری:

آیا ستاری گمشده توسعه لرستان است؟؟؟

  • کد خبر : 13487
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
آیا ستاری گمشده توسعه لرستان است؟؟؟
با حضور استاندار بومی و لرستانی در دولت سیزدهم برای استان طوفان زده و فاقد استراتژی در دولت های سازندگی،اصلاحات،مهرورز و تدبیر امید در استان نوید روزهای طلایی و رسیدن به شرایط ایده ال با مدیران با روحیه جهادی و انقلابی در لرستان مستعد ولی مهجور مانده باشیم.

جنس بازدید ها و عملکرد معاون سیاسی فرمایشی، نمایشی و پروپاگاندا رسانه ای/یا عملیاتی، راهبردی با استراتژی برای پیشرفت…

با حضور استاندار بومی و لرستانی در دولت سیزدهم برای استان طوفان زده و فاقد استراتژی در دولت های سازندگی،اصلاحات،مهرورز و تدبیر امید در استان نوید روزهای طلایی و رسیدن به شرایط ایده ال با مدیران با روحیه جهادی و انقلابی در لرستان مستعد ولی مهجور مانده باشیم.

زیویار با انتخاب بهرام ستاری بعنوان معاون سیاسی و نفر دوم کابینه خود در استان نشان داد برای حوزه پرطمطراق و کاملا تعیین کننده سیاسی و امنیتی استان برنامه خاص دارد.

ستاری که سابقه مدیریت تقریبا کلان در برخی حوزه های امنیتی و اجرایی را در کارنامه خود در دولت های گذشته در کارنامه داشته و با توجه به هم زبانی و لر بودن تقریبا از پارامترهای خوبی برای اداره و پر کردن خلاهای موجود در شاخص های منفی، آسیب های اجتماعی و بیکاری، طلاق و… دارد.

اما در این مدت چند ماهه حضور ستاری در استان با احترام به دیسیپلین، انضباط اداری، جنب و جوش فراوان، داشتن برنامه مدون ولی در نزد افکار عمومی و مردم چنین به نظر می رسد بیشتر برنامه ها و بازدید های معاون استاندار از نوع پروپاگاندای رسانه ای و بیشتر برای جلب نظر مردم و افکار عمومی در کوتاه مدت است.

معاون سیاسی استانداری لرستان پاسخگو باشد در بازدیدهای در ظن خود از مناطق پر استعداد، حاشیه نشین، قدیمی و کمتر برخوردار پشت بازار، دره اسدآبادی، کوی علی آباد و….. آیا مشکلات حاد و کاملا قابل حل این مناطق را در کوتاه مدت رفع کرد؟؟؟

معاون سیاسی امنیتی استاندار پاسخگو باشد همچنان برخی احساس ناامنی ها در برخی مناطق استان دیده می شود و برخی مناطق که در گذشته حیات خلوت مجرمین سابقه دار و فروشنده مواد مخدر بوده آیا با حضور حضرتعالی پاکسازی شده است؟؟؟

آقای ستاری خبرنگاران واقعی و حتی فعالان فضای مجازی اگر دغدغه توسعه و آبادانی استان را از شما بیشتر نداشته باشند کمتر هم ندارند و با ارعاب و تهدید این عزیزان نه تنها محبوب قلب ها نمی شوید بلکه در ادامه راه برای تعامل با رسانه ها قطعا با مشکل مواجه خواهید شد.

برابر ماده ۴ قانون مطبوعات، هیچ مقام دولتی و غیر دولتی حق ندارد برای چاپ مطلب یا مقاله‌ای در صدد اعمال فشار بر مطبوعات بر آید و یا به سانسور و کنترل‌ نشریات مبادرت کند.

آقای معاون لطفاً پاسخگو باشید در طول چند ماه حضور در استان چند جلسه شورای اطلاع رسانی را برگزار کرده و چه برنامه ی برای عدم شکایت مدیران ناکارآمد از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی ارائه نمودید؟؟؟

👈جناب معاون استاندار، دیار لرستان با توجه به ظرفیت‌های فراوان نیازمند کار جهادی، برنامه‌ریزی و کار عملیاتیست و صرفاً بازدید مردم خرم آباد و لرستان را اقنا نمی‌کند.

جناب آقای ستاری مردم خرم آباد و لرستان انتظار دیدن ارائه برنامه عملیاتی در یک بازه زمانی، نتایج پیگیری‌ها، کلنگ زنی طرح‌ها و محدودیت و بهره برداری طرح‌ها هستند و گرنه دیگران هم آمدند بازدید کردند و رفتند.

اگر به آمارهای توسعه در یک دهه اخیر نگاهی بیندازید می‌بینیم که در ابعاد مختلف توسعه آمارهای قبل قبول و مساعدی به چشم نمی‌آید. دلایل آن را بهتر از بنده و سایر عزیزان و همشهریان که عمده آن شامل تقابلات قومی و طایفه ای است، میدانید.

در این دید و بازدیدها مردم منتظر هستند برنامه عملیاتی، شروع به کار، اختصاص اعتبار و هر آنچه در خصوص طرح‌های راکد مانده یا مورد انتظار و به حق مردم خرم آباد و لرستان را از زبان شما و تیم مدیریتی بشنوند.

امیدواریم که مردم نتیجه این بازدید را در یک برهه زمانی معین در خصوص طرح‌های ذکر شده ببینند و در ماه‌های آتی باید دید .آیا بازدیدهای استاندار از جنس نمایشی و فرمایشی یا عملیاتی و راهبردی

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=13487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.