آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024
4
سردار محمد قنبری:

تقویت و ارتقاء احساس امنیت هدف مهم و اساسی پلیس

  • کد خبر : 13377
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
تقویت و ارتقاء احساس امنیت هدف مهم و اساسی پلیس
سردار "محمد قنبری" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی کشور در دومین جلسه قرارگاه نوروز ی در لرستان گفت: تقویت و ارتقاء احساس امنیت هدف مهم اهداف و اساسی پلیس است.

– سردار “محمد قنبری” رئیس پلیس آگاهی فرماندهی کشور در دومین جلسه قرارگاه نوروز ی در لرستان گفت: تقویت و ارتقاء احساس امنت هدف مهم اهداف و اساسی پلیس است.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،”محمد قنبری” در دومین جلسه قرارگاه نوروز ی در لرستان  ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت و تلاش های شبانه روزی فرمانده انتظامی استان و مجموعه تحت امر در تامین نظم و امنیت بیان داشت: همكاري و تعامل نيروي انتظامي با مردم، آثار و بركات مفيدي دارد که بدون ترديد خروجي آن موجب خدمت رساني بهتر و رضايت حداكثري آحاد جامعه مي شود.
وی خاطرنشان کرد: تقویت و ارتقاء احساس امنیت مهم تر از خود امنیت و یک وظیقه همگانی است چرا که در آموزه های دینی هم به این مهم اشاره و همواره مورد تاکید قرار گرفته و تقویت و ارتقاء احساس امنیت یکی از اهدف مهم و اساسی پلیس است .
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی کشور تصریح کرد: حضور به موقع و سرعت عمل پلیس در صحنه های مختلف و برخورد با جرایم مشهود بسیار مهم و اساسی ست که باید به آن توجه داشته و در این مسیر تلاش کنیم.
سردار قنبری در ادامه با اشاره به آمار علکرد مطلوب استان و کاهش فاصله بین وقوع کشف در حوزه سرقت بیان داشت: آموزش مداوم و مستمر یکی دیگر از موضوعاتی است که همواره باید سرلوحه کار قرار گیرد و همه به این آموزش ها نیاز داریم و امیدوارم با رعایت این نکات بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم.
وی بیان داشت: استفاده از تمامی ظرفیت های در راستای پیشگری اجتماعی همواره مورد تاکید است و بايد با حضور همه جانبه همه دستگاها و نهادهاي متولي و با اتخاذ تدابير مناسب و پيشگيري هاي وضعي، اجتماعي، فرهنگي و قضائي تدابيري بينديشيم که پيش از برخورد با جرايم دغدغه وقوع آن ها ايجاد نشود چرا امنیت یک نیاز همگانی و تولید آن مستلزم مشارکت همه اقشار مختلف اجتماع است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=13377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.