آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
7
در هفته دوم لیگ یک ،

شکست خفیف خیبر با پنالتی از بادران

  • کد خبر : 1334
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
شکست خفیف خیبر با پنالتی از بادران
در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران خیبر درورزشگاه شهدای اسلامشهر با یک گل مغلوب بادران تهران شد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ،در هفته  دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران  تیم خیبر خرم آباد در ورزشگاه شهدای اسلامشهر مهمان تیم متمول و مدعی بادران تهران بود .

در این دیدار با توجه به بارش شدید باران و عدم کیفیت مناسب زمین برگزاری این دیدار بازی با ۱۵دقیقه تاخیر در دیک شذایط  کاملا نامناسب برگزار شد .

در این دیدار دو تیم برای پیروزی و سه امتیاز بازی وارد میدان شدند و تیم بادران تهران در همان دقایق شروع بازی با ضربه پنالتی پویا سیف پناهی  به گل دست یافت .

در ادامه شاگردان  روانخوا برای جبران گل خورده حملات  خود را از جناحین و میانه میدان توسط  مصطفی علیخانی و مهران احمدی  بر روی دروازه بادران تدارک دیدند ولی مدافعین میتحکم و شهاب عادلی  مانع محکمی برای گلزنی خیبر بودند .

در دقایق ۴۲و ۵۵حسین  جودکی و ممی زاده مهاجمان خیبر می توانستند بازی را به تساوی بکشند ولی درخشش  عادلی مانع بزرگی برای رسیدن خیبر به گل تساوی بود .

خیبر برای تغییر نتیجه  در ادامه بازی دست به تعویض های  متعدد زد ولی  بازی توام با تاخیر و منطقی بادران مانع بزرگی برای فرار شکست خیبر در این دیدار بود.

تا با دران با شوک تعویض مربی و اولین حضور محسن عاشوری  به سه امتیاز شیرین دست یابد و خیبر علرغم بازی خوب و تماشاگر پسند اولین باخت خود را دشت کرد .  

مهرداد میناوند و دکتر مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر از جایگاه بازی را تماشا کردند .

ترکیب بادران :🔸شهاب عادلی، ایمان اکبری، پویا سیف پناهی، رضا هاشمی، داوود رجبی، محمد رستمی، امیر میربزرگی، سینا قنبرپور، ایمان غلامی، مرتضی خراسانی، هیثم هاشمی سرمربی :محسن عاشوری

خیبر خرم آباد :احسان ضیایی، محمود بیرانوند، جواد نصیر، احمد نصیری، مصطفی علیخانی، امیرحسین غلامی(بهرام احمدی)، مهران احمدی، میلاد سوری، حمدالله ابدام، حسین جودکی(رضا شکری)، مهدی ممی زاده(عارف رستمی ) سرمربی :امید رضا روانخواه 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=1334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.