آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
3

آیین تجلیل از برگزیدگان المپیاد ورزشی کارکنان مخابرات منطقه لرستان

  • کد خبر : 13293
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
آیین تجلیل از برگزیدگان المپیاد ورزشی کارکنان مخابرات منطقه لرستان

  آیین تجلیل از نفرات برتر المپیاد ورزشی کارکنان مخابرات منطقه لرستان ۲۵ اسفندماه با حضور مدیران ارشد و نفرات برتر در سالن اجتماعات به صورت ویدئو کنفرانس برای شهرستان ها برگزار شد. این مسابقات بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در رشته های ورزشی شطرنج، پینگ پونگ، فوتسال، تیراندازی، طناب کشی و آمادگی جسمانی بین […]

 

آیین تجلیل از نفرات برتر المپیاد ورزشی کارکنان مخابرات منطقه لرستان ۲۵ اسفندماه با حضور مدیران ارشد و نفرات برتر در سالن اجتماعات به صورت ویدئو کنفرانس برای شهرستان ها برگزار شد.
این مسابقات بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در رشته های ورزشی شطرنج، پینگ پونگ، فوتسال، تیراندازی، طناب کشی و آمادگی جسمانی بین بانوان و آقایان در بهمن و اسفند برگزار شد.
مهندس یوسف بهاروند ایران نیا عضو شورای ورزش مخابرات منطقه گزارش کامل مسابقات و بیش از ۳۱۰ ورزشکار اعم از بانوان و آقایان آقایان که در رشته های ورزشی مختلف فعالیت دارند و در رشته های تیمی و انفرادی جز ورزشکاران صاحب نام و مطرح کشوری هستند که برای سال جدید شورای ورزش برنامه های گسترده تری در دستور کار خواهد گذاشت و با اشاره به این مطلب که این المپیاد فرصت مناسبی برای استعدادیابی رشته های ورزشی بوده که با حضور تیم هایی از شهرستان های دورود، الشتر ، بروجرد، پلدختر و نوراباد به میزبانی شهرستان خرم اباد اشاره نمود که با همکاری شورای ورزش مخابرات، روابط عمومی و اداره رفاه و مالی بیش از ۴۰ روز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
در ادامه دکتر نبی اله شمسی فر مدیریت مخابرات با بیان این مطلب که عملکرد و ارزیابی فقط مختص سود و زیان مالی نیست بلکه فاکتور و شاخصه های مهم برای دستیابی به اهداف و انگیزه های پرسنل درون سازمان تاکید نمود و نیروی انسانی بعنوان محور و ستون سازمان ها توجه ویژه را می طلبد.
دکتر شمسی فر در ادامه به اهمیت نقش ورزش در ارتقا تندرستی و نشاط در بین بانوان اشاره نمود و خواستار فعالیت منسجم و تشکیل تیم های قوی ورزشی در بین ادارات استان اشاره نمود که تیم های مخابرات در رشته های مختلف معمولا حضور پررنگ و مقتدری در فعالیت های ورزشی داشته اند.
درپایان مهندس مریم جعفری رئیس کمیته کارکنان دولت ادارات استان هیات ورزش های همگانی بعنوان نماینده اداره ورزش و جوانان و هیات ورزش های همگانی با اهدا حکم سپاسنامه از نبی اله شمسی فر و یوسف بهاروند تجلیل نمود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=13293

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.