آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
2

پیگیری های موثر استاندار و مدیرکل بیمه سلامت در جذب ۸ میلیارد تومان طرح عمرانی

  • کد خبر : 13079
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
پیگیری های موثر استاندار و مدیرکل بیمه سلامت در جذب ۸ میلیارد تومان طرح عمرانی

مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت : با پیگیری ها و رایزنی ها متعدد و تاکید استاندار لرستان ۸۰ میلیارد ریال اعتبار جهت ساخت همزمان سه فضای اداری بیمه سلامت بعد از ۲۶ سال جذب شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع افلاک، دکتر شاهدخت فتحی بیرانوند با اعلام این خبر، گفت: بعد از ۲۶ سال توانستیم […]

مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت : با پیگیری ها و رایزنی ها متعدد و تاکید استاندار لرستان ۸۰ میلیارد ریال اعتبار جهت ساخت همزمان سه فضای اداری بیمه سلامت بعد از ۲۶ سال جذب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع افلاک، دکتر شاهدخت فتحی بیرانوند با اعلام این خبر، گفت: بعد از ۲۶ سال توانستیم باتوجه به محرومیت استان از نظر منابع مالی ، با رایزنی های گسترده و مساعدت مدیرعامل و معاونین بیمه سلامت کشور، ۸۰ میلیارد ریال اعتبار جهت ساخت ۳ فضای اداری در شهرستان های نورآباد ،ازنا و دوره چگنی  را  جذب کنیم.

وی ادامه داد: جهت تملک و خرید زمین و اخذ پروانه ساخت این ۳ شهرستان مبلغ ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از سازمان بیمه سلامت کشور اخذ و زمینهای مورد نیاز در شهرستانهای مذکور خریداری و تملک گردید.

مدیرکل بیمه سلامت بیان کرد: جهت طی کردن مراحل اداری این پروژه ها، انتخاب پیمانکار از طریق مناقصه و سامانه تدارکات برگزار و به زودی ساخت این فضاها شروع خواهد شد.

وی یادآور شد: از تاسیس اداره کل بیمه سلامت لرستان در آبان ماه سال ۷۴، اولین بار بعد از ۲۶ سال این اداره کل موفق به کسب مجوز ساخت سه پروژه  فضای اداری شده است.

فتحی بیرانوند با اشاره به اینکه شهرستان های لرستان باید فضای اداری آنها ملکی باشند تا بتوانند خدمات موثرتری به بیمه شدگان ارائه دهند، اظهار کرد: در این راستا جهت ساخت فضای اداری در شهرستان الشتر به دنبال اخذ مجوز آن هستیم.

وی همچنین پیگیری و موافقت دکتر زیویار استاندار لرستان در موافقت و اخذ مجوز ساخت فضاهای اداری از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود : در شرایطی که مهلت زمانی جذب اعتبار ساخت ساختمانهای اداری بیمه سلامت رو به اتمام بود استاندار این مهم را در اولویت قرار داده بود و با تاکید بر اخذ مصوبه ساخت این پروژه ها این اعتبار (۸) میلیارد تومان برای استان جذب شد که در این رابطه فرصت نهایت تشکر و قدردانی را از ایشان داریم

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=13079

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.