آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
5

مراسم درختکاری شرکت مخابرات منطقه لرستان بمناسبت هفته درختکاری

  • کد خبر : 13060
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
مراسم درختکاری شرکت مخابرات منطقه لرستان بمناسبت هفته درختکاری

مراسم درختکاری شرکت مخابرات منطقه لرستان بمناسبت هفته درختکاری به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع افلاک ، شرکت مخابرات منطقه لرستان به نیابت از شهدا و درگذشتگان یک سال اخیر شرکت مخابرات در ۱۷ اسفندماه هزار چهارصد در تفرجگاه مخابرات با حضور جمعی از پرسنل و مهمان دوستدار محیط زیست اقدام به کاشت نهال کردند. […]

مراسم درختکاری شرکت مخابرات منطقه لرستان بمناسبت هفته درختکاری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع افلاک ، شرکت مخابرات منطقه لرستان به نیابت از شهدا و درگذشتگان یک سال اخیر شرکت مخابرات در ۱۷ اسفندماه هزار چهارصد در تفرجگاه مخابرات با حضور جمعی از پرسنل و مهمان دوستدار محیط زیست اقدام به کاشت نهال کردند.
فضل اله داودی معاونت نگهداری و پشتیبانی فنی با بیان این مطلب که بمناسبت گرامیداشت روز ملی درختکاری و منابع طبیعی و با هدف پاسداشت فرهنگ احترام به طبیعت، با نام شهدای مخابرات و درگذشتگان اقدام به کاشت نهال کردند و در این اقدام، ۱۲۰ اصله نهال کاشته شد.
مظفر افشار مهمان ویژه این مراسم با بیان این مطلب که مخابرات حامی محیط زیست بوده و همواره ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی به عنوان سرمایه های ارزشمند ملی را مدنظر داشته است و پرسنل زیادی از مخابرات در انجمن های مردم نهاد دوستدار طبیعت فعالیت مطلوب دارند و برگزاری این مراسم نمادین گامی در جهت توجه و تاکید بیشتر به کاشت درخت و احترام به طبیعت محسوب می شود.
در پایان این مراسم از طرف نبی اله شمسی با اهدا لوح تقدیر از فعالیت های ملی و منطقه ای مظفر افشار تجلیل شد و این در حالی است که در سالهای اخیر مخابرات تلاش کرده است مصرف کاغذ را در فرآیندهای توزیع قبض به حداقل ممکن برساند و از چند سال گذشته، مکاتبات اداری درون سازمانی، نامه ها و دستورهای اداری بانک با راه اندازی سامانه اتوماسیون به صورت کاملا غیرحضوری انجام می گیرد.

عکس و خبر : مریم جعفری

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=13060

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.