آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
3
لیگ برتر فوتبال لرستان:

نبرد قهرمانی در اتوبان بروجرد – خرم آباد

  • کد خبر : 12877
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۲۱
نبرد قهرمانی در اتوبان بروجرد – خرم آباد
قهرمان رقابت های این فصل لیگ برتر لرستان را دیدار دو تیم کیوگشت خرم آباد و شهرداری بروجرد در خرم آباد تعیین خواهد کرد. به گزارش بلوطستان با برگزاری پنج بازی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال لرستان به پایان رسید تا دو تیم شهرداری بروجرد و کیوگشت خرم آباد با پیشی گرفتن از حریفان در کورس قهرمانی رقابت ها در این فصل قرار گیرند

کیوگشت خرم آباد – شهرداری بروجرد بازی تعیین کننده قهرمانی فصل

قهرمان رقابت های این فصل لیگ برتر لرستان را دیدار دو تیم کیوگشت خرم آباد و شهرداری بروجرد در خرم آباد تعیین خواهد کرد. به گزارش بلوطستان با برگزاری پنج بازی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال لرستان به پایان رسید تا دو تیم شهرداری بروجرد و کیوگشت خرم آباد با پیشی گرفتن از حریفان در کورس قهرمانی رقابت ها در این فصل قرار گیرند .
در سه بازی همزمان روز دوشنبه تیم شهرداری بروجرد در بروجرد موفق شد با یک گل برابر وحدت فلک الدین به برتری برسد ، کیوگشت خرم آباد در دربی این شهر بهزیستی را با نتیجه پرگل سه بر دو شکست داد ، پرسپولیس پلدختر هم با نتیجه یک بر صفر در ازنا برابر شاهین این شهر مغلوب شد .
روز سه شنبه نیز در یکی دیگر از دربی های خرم آباد رهاورد خرم آبادکه در منطقه خطر قرار داشت با یک گل رادین نود را مغلوب کرد . روز چهار شنبه هم در آخرین بازی این هفته در الشتر پرسپولیس الیگودرز با نتیجه سه بر یک پارسه الشتر قعر نشین جدول رده بندی را شکست داد .
با نتایج این هفته نبرد برای قهرمانی بین دو تیم شهرداری بروجرد و کیوگشت خرم آباد خواهد بود که در هفته نوزدهم قرار است در خرم آباد به دیدار هم بروند . اگر در این دیدار کیوگشت با هر نتیجه ای شهرداری بروجرد را شکست دهد با پیروزی در بازی هفته آخر برابر شاهین ازنا می تواند عنوان قهرمانی را کسب کند .
شهرداری بروجرد هم که روی کاغذ شانس اول قهرمانی است در صورتی که در خرم آباد مغلوب کیوگشت نشود با پیروزی در بازی خانگی هفته آخر برابر تیم قعرنشین وحدت بالاگریوه قهرمان این بازی ها خواهد شد .
در جدول رده بندی بازی ها در پایان هفته هجدهم شهرداری بروجرد با ۴۰ امتیاز در صدر قرار دارد ، تیم های کیوگشت خرم آباد با ۳۸ امتیاز و پرسپولیس الیگودرز با ۳۴ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند و پرسپولیس پلدختر ۳۱ امتیاز ، بهزیستی خرم آباد با ۳۰ امتیاز ،رادین نود ۲۶ امتیاز ، شاهین ازنا ۲۴ امتیاز ، رهاورد خرم آباد ۲۲ امتیاز ،وحدت فلک الدین ۱۶ امتیاز ، وحدت بالاگریوه ۹ امتیاز و پارسه الشتر ۹ امتیاز در رده های چهارم تا دهم جدول رده بندی قرار گرفته اند .

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=12877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.