آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
5

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی لرستان:کاش جهاد تبیین را درک می کردیم

  • کد خبر : 12851
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی لرستان:کاش جهاد تبیین را درک می کردیم

  یکی دو روزی ست که با دلی آکنده از درد شاهد بی اخلاقی ها و حواشی هستم که در پی انتشار توییتی از جانب یکی از نمایندگان مردم شریف خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی و حتی حقیقی شکل گرفته و بعضی بدنبال آن هستند تا با بهره گیری از این […]

 

یکی دو روزی ست که با دلی آکنده از درد شاهد بی اخلاقی ها و حواشی هستم که در پی انتشار توییتی از جانب یکی از نمایندگان مردم شریف خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی و حتی حقیقی شکل گرفته و بعضی بدنبال آن هستند تا با بهره گیری از این فضا مطامع و اغراض سیاسی و اجتماعی خویش را به پیش برند و از این نمد کلاهی برای خود بسازند .

در این بین ذکر چند نکته به ذهنم رسید که عرض کنم ؛

در ابتدا خدا را شاهد میگیرم که هیچگونه نسبت نسبی ، سببی و دوستی با صاحب آن توییت نداشته و ندارم و در وهله اول روی سخنم با ایشان است که چرا با وجودی که به قول خودشان این فضا را می شناسد و بر وجود گرگهای مجازی و … در این فضا معتقد هستند ، اینگونه بی مهابا پا به عرصه میگذارند و سخنانی را بیان میکنند که دستمایه همین افراد شود برای تحت تاثیر قرار دادن جامعه . افرادی که ما آنها را خوب میشناسیم که در کمینند تا از کاه کوه بسازند و با ماهی گیری از آب گل آلود هزینه هایی برای نظام بیافرینند که مسبوق به سابقه است و نمونه آن را در سخرانی رییس جمهور منتخب در سال ۸۸ ( بیان عنوان خس و خاشاک برای برهم زنندگان نظم در آن برهه که با دستور گرفتن از دیگران سلب امنیت و آسیایش از مردم کردند و همین افراد این تعبیر را به کل جامعه تعمییم دادند ) دیدیم و نحوه مواجهه این افراد را با آن درک کردیم و باز به همان شکل خود را در تله پهن شده توسط این افراد می اندازیم .

در وهله دوم روی سخن من با جامعه ای ست که به راحتی بدون اینکه مقصود متکلم را درک کند ، و با ورود به فضای احساسی و تاثیر پذیری از پروپاگاندای سیاسی و هجمه های هوشمندانه افرادی که از سر عناد آتش بیار معرکه شده اند در تله شان گرفتار آمده و چوب در آتش دشمن میریزند .

هرچند که معتقدم و یقین دارم که ایراد اصلی از تصمیم گیرندگان بهارستان نشین و رسانه ای است که در اقناع افکار عمومی درخصوص اتخاذ تصمیمات حاکمیتی کم کار مینمایند و علیرغم تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین ، یا نسبت به آن کاهل اند و یا نا آگاه و مشخصا کلام موکد مقام ولایت را درک نکرده اند .

آیا برنامه سازی و بحث پیرامون تبیین مسائل حاکمیتی که مخاطب آن مردم هستند و برای جلوگیری از فضا سازی دشمن چه از سوی مسئولین حاکمیتی و دولتی و چه صدا و سیما به اندازه پخش یک سریال چندین بار تکراری بی محتوا که مخاطب آنچنانی هم ندارد ارزش ندلرد ؟

همانگونه که عرض کردم بنده هیچگونه ارتباطی با صاحب آن توییت نداشته و ندارم و ممکن است به سبب بیان این مطالب مورد هجمه همین گروهها قرار گیرم ، اما برای بنده یقین حاصل شده که منظور ایشان به هیچ وجه فعالین فضای مجازی و رسانه ای بصورت عام نبوده و یقینا مخاطب ایشان همین افرادی است که هوشمندانه سعی در تهییج افکار عمومی به نفع خود دارند و فضا را غبار آلود می نمایند و هزینه برای مردم ایجاد می کنند تا شود هر آنچه که خواهند .

کاش کسی پیدا می شد و از زبان خود مردم در خصوص این طرح با مردم صحبت میکرد و با ارائه آمار واقعی به مردمی که فرزندانشان گرفتار در فساد شده اند سهم این فضای بی قید را یاد آوری میکرد ؟

کاش به جای اینگونه صحبت ها بصورت شفاف از نقش این فضا در کلاهبرداری ها از خانواده ها صحیت میکردیم ؟

کاش کسی می آمد و از خرید و فروش سهل و راحت مواد مخدر و سلاح گرم در این فضا صحبت می کرد و از مصائبی که به سبب آن بر خانواده ها بار می شود ؟

کاش از فحشا ، تن فروشی پسر و دختر و نقش این فضا در افزایش نجومی آمار طلاق و… گفته می شد و هزاران کاش دیگر

و ای کاش کسی پیدا می شد و میگفت که در این فضا بدنبال شفافیت سیاسی و اجتماعی و جلوگیری از رانت ها و دزدی ها و اختلاص ها هم بصورت سالم هستیم و …

ای کاش کسی با مردمی که غریبه نیستند به درد دل مینشست …

ای کاش کسی پیدا می شد و کلام ولایت را نه تنها می شنید ، که درک و عمل میکرد …

بهنام گودرزی

دبیر استانی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

استان لرستان

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=12851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.