آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
5

برخورد کامیون با باجه عوارضی آزادراه خرم‌آباد – بروجرد چندین کشته و زخمی بر جای گذاشت

  • کد خبر : 12711
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
برخورد کامیون با باجه عوارضی آزادراه خرم‌آباد – بروجرد چندین کشته و زخمی بر جای گذاشت

  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع افلاک و به نقل از منصور میرزایی رییس سازمان آتش‌نشانی ساعت ۲۳:۹ شامگاه پنجشنبه ۵ اسفند سانحه رانندگی در آزادراه خرم‌آباد – بروجرد به مرکز پیام آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان واحد امداد و نجات و اطفا حریق ایستگاه شماره ۲ به همراه محمد […]

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع افلاک و به نقل از منصور میرزایی رییس سازمان آتش‌نشانی ساعت ۲۳:۹ شامگاه پنجشنبه ۵ اسفند سانحه رانندگی در آزادراه خرم‌آباد – بروجرد به مرکز پیام آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان واحد امداد و نجات و اطفا حریق ایستگاه شماره ۲ به همراه محمد میرزایی مقدم معاون عملیات سازمان به محل اعزام شدند.

آتش پاد سوم منصور میرزایی در تشریح این حادثه گفت: یک دستگاه خودروی کشنده کامیون رنو حامل بار پوکه معدنی که در آزادراه بروجرد – خرم آباد در حال حرکت بود با سرعت بالا به باجه عوارضی، برخورد می کند که بر اثر شدت این برخورد باجه عوارضی متلاشی و دو نفر از کارکنان که در زمان حادثه خارج از باجه بودند جان خود را از دست می دهند.

رییس سازمان آتش‌نشانی در ادامه بیان داشت: در اثر شدت این برخورد کشنده تریلر از قسمت بار جدا شده و سر نشینان آن نیز دچار مصدومیت می شوند که توسط آمبولانس حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شده اند.

منصور میرزایی افزود: آتش نشانان در ادامه، اقدامات ایمنی لازم را در جهت پاکسازی محل سانحه (که بر اثر واژگونی تریلر باعث پوشیده شدن سطح جاده با پوکه شده بود) و همچنین برقراری تردد ایمن خودروها و اطفا حریق کشنده انجام داده و با همکاری پلیس راهور مسیر تردد را بازگشایی کردند.

وی با اشاره به اینکه مصدومان حادثه جهت مداوا توسط آمبولانس مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند افزود :علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=12711
  • ارسال توسط :
  • منبع : ✅ به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد
  • 597 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.