آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024
4

بازدید نماینده هیات کاراته لرستان به مناسبت دهه فجر از مرکز حرفه‌آموزی برنا

  • کد خبر : 12171
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
بازدید نماینده هیات کاراته لرستان به مناسبت دهه فجر از مرکز حرفه‌آموزی برنا

  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع افلاک، در ایام الله دهه فجر ۲۱ بهمن نماینده هیات کاراته استان لرستان به مناسبت دهه فجر از مرکز برنا بازدید نمودند. در این بازدید که مریم جعفری به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر و تعامل هدفمند در راستای مسئولیت اجتماعی ضمن بازدید از دستاوردهای مرکز برنا درباره […]

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع افلاک، در ایام الله دهه فجر ۲۱ بهمن نماینده هیات کاراته استان لرستان به مناسبت دهه فجر از مرکز برنا بازدید نمودند.
در این بازدید که مریم جعفری به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر و تعامل هدفمند در راستای مسئولیت اجتماعی ضمن بازدید از دستاوردهای مرکز برنا درباره چگونگی و نوع فعالیت های ورزشی مددجویان به گفتگو نشستند.
در این دیدار که تعدادی از پرسنل مرکز و مددجویان حضور داشتند مریم جعفری به مشکلات توانخواهان به صورت پرسش و پاسخ پرداختند و به موضوعاتی شامل امکانات ورزشی معلولین، توانایی های معلولین و نام‌آوران عرصه ورزش معلولین استان، مشارکت معلولین در عرصه ورزش و برگزاری مسابقات ورزشی معلولین پرداختند.
همچنین در ادامه، ایشان ضمن قدردانی از تلاش پرسنل مرکز از آمادگی همکاری رزشی با مرکز برنا خبر دادند.

مرکز توانبخشی و حرفه‌آموزی برنا که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را با هدف خدمات توانبخشی و حرفه‌آموزی معلولین جسمی‌ حرکتی آغاز نموده در حوزه توانبخشی حرفه‌ای به افراد معلول دارای معلولیت های حسی_حرکتی با هدف دستیابی توانخواهان(معلولین) به مهارت‌ها و توانمندی‌های لازم برای آماده‌سازی و دستیابی اشتغال حمایتی و استقلال فردی و اقتصادی معلولین فعالیت می‌نماید.
این مرکز پذیرای معلولین جسمی حرکتی ۱۵ سال به بالا در رشته های زیور‌آلات، کاشی، خوشنویسی، تذهیب روی سفال و کامپیوتر به همراه خدمات روانشناسی، کاردرمانی و مددکاری رایگان برای معلولین می‌باشد که توانخواهان پس از کسب مهارت‌های لازم تحت حمایت بهزیستی می‌توانند در جامعه فعالیت اقتصادی خود را دنبال نمایند.
در پایان این دیدار لوح تقدیری به پاس تلاش های این مرکز اهدا گردید.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=12171

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.