آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۹ تیر , ۱۴۰۳ 3 محرم 1446 Tuesday, 9 July , 2024
4

 آغاز عملیات خاکریزی، خاکبرداری و کاشت چمن در پارک اسدآبادی  

  • کد خبر : 12115
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
 آغاز عملیات خاکریزی، خاکبرداری و کاشت چمن در پارک اسدآبادی  

سرپرست سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری گفت : به منظور نگهداری و توسعه فضای سبز عملیات خاکبرداری، خاکریزی و کاشت چمن واقع در پارک اسد آبادی در حال انجام می باشد . احمد بیرانوند افزود: از اهم فعالیتهای این سازمان ایجاد و گسترش فضای سبز برای تقویت فضاهای دلنشین و با نشاط […]

سرپرست سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری گفت : به منظور نگهداری و توسعه فضای سبز عملیات خاکبرداری، خاکریزی و کاشت چمن واقع در پارک اسد آبادی در حال انجام می باشد .

احمد بیرانوند افزود: از اهم فعالیتهای این سازمان ایجاد و گسترش فضای سبز برای تقویت فضاهای دلنشین و با نشاط می باشد که علاوه بر زیبایی منظر شهری در بهبود وضعیت فضای شهری تاثیر بسزایی دارد.

وی در ادامه بیان نمود : در همین راستا این سازمان مبادرت به خاکبرداری، خاکریزی،کاشت چمن، درخت و درختچه واقع در پارک اسد آبادی نموده است .

بیرانوند گفت : مدیریت فضای سبز تنها محدود به مقولات مشخصی چون حفاظت از فضای سبز و درختان نبوده بلکه موضوعات متنوعی را در بر می گیرد که می توان به برنامه ریزی و هدایت فعالیتهای کاشت و استقرار گونه های متنوع گیاهی و سازگار با شرایط اقلیمی اشاره کرد.

وی در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا گفت : خاکبرداری ، خاکریزی و کاشت چمن در شهربازی کیو و میدان آتشنشان واقع در ابتدای خیابان فلک الدین نیز انجام شده که در روز های آینده شاهد بهره برداری آنها خواهیم بود

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=12115

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.