آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳ 11 ذو الحجة 1445 Monday, 17 June , 2024
4
استاندار لرستان:

امروز ارتش برخاسته از نظام اسلامی، نقطه اتکاء ملت، و رکن استقلال کشور است

  • کد خبر : 12070
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱:۴۷
امروز ارتش برخاسته از نظام اسلامی، نقطه اتکاء ملت، و رکن استقلال کشور است
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و روز نیروی هوایی نشست فرماندهان ارشد نظامی آجا در استان با استاندار لرستان برگزار شد.

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و روز نیروی هوایی نشست فرماندهان ارشد نظامی آجا در استان با استاندار لرستان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان دکتر زیویار با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامی داشت روز نیروی هوایی بعنوان بخش مهمی از ارتش جمهوری اسلامی ایران به گوشه ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت:

انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی داشته از جمله می توان به استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد ساختار و تشکیل نهادهای جدید به پشتوانه همین انقلاب اشاره کرد.

دکتر زیویار به تاسیس نهاد سپاه پاسداران،بسیج سازندگی، کمیته امداد نهضت سواد آموزی و دیگر نهادها که منبعث از انقلاب اسلامی بودند اشاره کرد و افزود: تاریخ ایران فراز و نشیب زیادی را به خود دیده و به یمن رهبری انقلاب اسلامی نواقصی که در ساختار سیاسی آن زمان وجود داشته و بنا بر ضرورت لازم بود تغییراتی در ساختار آن ایجاد شود،انجام پذیرفت.

استاندار لرستان به سابقه تشکیل دولت ملی در ایران اشاره کرد و گفت نظام های سیاسی مختلف در طول ۴۰۰/۵۰۰ سال اخیر تا زمانی که منتهی به جمهوری اسلامی ایران شدند گذرگاه‌های سختی را در طول تاریخ طی کردند.

دکتر زیویار با بیان سیر تحولات ارتش و نیروهای نظامی ایران در در طول تاریخ معاصر و دوره های گذشته ،گفت: نیروهای مسلح در طول تاریخ همواره تحت عناوین مختلف به منظور حفاطت از استقلال کشور وجود داشته اند که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از دستاوردهای مهم انقلاب متحول شدن ارتش بود.

استاندار لرستان افزود: در جریان انقلاب ارتشی که به ظاهر بنا بود فدایی سلطنت باشد به ملت پیوست و باطن خود را در اختیار رهبری دینی قرار داد آنهم رهبری که از بطن مردم برخاسته بود که نیروی هوایی به ملت پیوست و ارتش نیز با شعار فدای ملت و در جایگاه واقعی خود قرار گرفت و پس از انقلاب هم در جریان هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد امروز ارتش برخاسته از نظام اسلامی و نقطه اتکاء ملت،رکن استقلال و صیانت کننده مرزها و حافظ چهارچوبه سرزمینی کشور و فراتر از آن از منافع ملی دفاع می کند.

دکتر زیویار در پایان تصریح کرد: در دهه مبارکه فجر ۱۳۵۷ حتما اراده الهی پشت سر این انقلاب بوده که رهبر آن با دست خالی و با قدرت و اراده مردم به نتیجه رسید و توانست یک رژیم تا دندان مسلح را سرنگون کند.

وی افزود: دشمن از آرمانهای انقلاب می ترسد،زیرا ملت ایران اراده دارد و پشت سر این اراده ایمان است و پشتیبان آن اراده الهی است و به یمن اراده الهی امروز کسی نمی تواند دست از پا خطا کند و بخواهد در مقابل این نظام بایستد.

استاندار لرستان در پایان ضمن تبریک این ایام ا.. به فرماندهی و پرسنل جان برکف ا.ج.ا ابراز امیدواری کرد همواره در مسیر حفاظت از انقلاب اسلامی موفق و پیروز باشند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=12070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.