آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۲۹ خرداد , ۱۴۰۳ 12 ذو الحجة 1445 Tuesday, 18 June , 2024
1

دیدار صمیمی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان با مدیرعامل کشت و صنعت ماهور دشت یافته لرستان

  • کد خبر : 29837
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
دیدار صمیمی مدیر شعب بانک  رفاه کارگران  استان با مدیرعامل کشت و صنعت ماهور دشت یافته لرستان

بهروز بالاوندی  مدیر شعب بانک  رفاه کارگران استان لرستان با مدیرعامل و معاون مالی اداری و بازرگانی شرکت کشت و صنعت و دامپروری  وگردشگری ماهور دشت یافته  لرستان دیدار کرد. به گزارش طلوع افلاک ؛ مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با حضور در  شرکت کشت و صنعت و دامپروری وگردشگری لرستان با مدیر عامل این شرکت […]

بهروز بالاوندی  مدیر شعب بانک  رفاه کارگران استان لرستان با مدیرعامل و معاون مالی اداری و بازرگانی شرکت کشت و صنعت و دامپروری  وگردشگری ماهور دشت یافته  لرستان دیدار کرد.

به گزارش طلوع افلاک ؛ مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با حضور در  شرکت کشت و صنعت و دامپروری وگردشگری لرستان با مدیر عامل این شرکت دیدار وبرای همکاری با این شرکت در راستای شعار سال واحیای شرکت های تولیدی  اعلام آمادگی کرد.

بهروزبالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان در این نشست گفت : برای حل مشکل سرمایه در گردش  واحدهای غیر فعال و نیمه فعال باید  بانکها و ارگانهای ذیربط همکاری و جدیت بیشتری داشته باشند تا در راستای سخنان مقام معظم رهبر با جهش تولید ، شاهد افزایش اشتغال در استانمان باشیم .

مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با اشاره به ظرفیت ویژه و بسیار عالی شرکت  کشت و صنعت ماهور دشت یافته  استان در توانمندی‌ها و اقدامات شاخص این  مجموعه، را یکی از موفق‌ترین سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی کشور در حوزه کشاورزی، دامداری و گردشگری عنوان کرد وبا توجه به شعار سال وسیاست کلان بانک رفاه کارگران ونگاه ویژه مدیر عامل و هیات مدیره توانمند بانک در تعامل چند سویه با واحد های تولیدی صنعتی ،  کشاورزی ، خدماتی،  گردشگری آمادگی خود را برای توسعه این مجموعه بزرگ را اعلام کرد.

بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه استان لرستان اظهار داشت: پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی تحت عنوان طرح سپرده خاص ، در برنامه ما وجود دارد که این طرح بیشتر مشمول واحدهای صنعتی بزرگ میشود که نیاز به سپرده و معدل حساب ندارد که مشخصات این طرح شامل سرمایه ثابت ۴۸ ماهه با سرمایه ثابت و بازپرداخت ۴۸ ماهه و سرمایه در گردش یک ساله با کارمزد ۳۰ درصد می باشد .

مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان افزود: بانک رفاه کارگران برای اولین بار در شبکه بانکی با مساعدت مدیر عامل وهیات مدیره، گواهی سپرده خاص منتشر کرده است که با توجه به سیاست های بانک مرکزی در کنترل نقدینگی و کاهش تورم، واحدهای اقتصادی و تولیدی می توانند از این اوراق برای تأمین اعتبار استفاده و نیاز سرمایه در گردش را برطرف کنند .

بالاوندی تصریح کرد: بانک رفاه کارگران در همکاری با واحد های تولیدی بسته های متنوعی از خدمات ریالی، ارزی، اعتبارات اسنادی، ضمانت نامه و … برای فعالیت های توسعه ای بنگاه های اقتصادی تهیه و عرضه می کند و برای کارکنان این مجموعه‌های اقتصادی نیز بسته های جداگانه در نظر گرفته است.

وی افزود: بانک رفاه کارگران با سرمایه مناسب و برخورداری از شاخص های استاندارد مالی نظیر کفایت سرمایه و به عنوان دومین بانک سودآور کشور، علاوه بر خدمت رسانی به حوزه های اجتماعی، حضوری مؤثر در عرصه های مختلف اقتصادی کشور دارد و حمایت از تولید ملی را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

مدیر شعب استان لرستان حمایت از تولید و اشتغال زایی و همچنین هدایت منابع به سمت تولید و صنعت یکی از رویکرد‌ها و فعالیت‌های مهم بانک رفاه کارگران به شمار می‌رود.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان گفت: پرداخت تسهیلات در بخش‌های اقتصادی به ویژه حوزه صنعت و ایجاد اشتغال و حمایت از صاحبان صنایع و کسب و کار‌های تولیدی که در راستای تولید و توسعه پایدار و اشتغالزایی موثر باشند از اهداف و برنامه‌های اصلی بانک رفاه کارگران در سطح کلان است و بانک رفاه استان آمادگی لازم را در راستای حمایت از ان‌ها به کار خواهد گرفت.

در این دیدار مهندس محمدمهدی عرب‌نژاد، مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت ماهور دشت یافته لرستان ضمن قدردانی از حضور مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان و هیئت همراه اظهار داشت: شرکت کشت و صنعت و دامپروری لرستان یک هُلدینگ تولیدی و اقتصادی است که با زنجیره تولید و کسب درآمد تکمیل می شود و معنای واقعی شرکت به خود می گیرد و ما با اتفاق اعضای هیئت مدیره شبانه روز در تلاش هستیم که این امر را محقق نماییم.

وی با قدر دانی از نگاه ویژه مدیران بانک رفاه کارگران درتعامل، توسعه ورشد واحد های بزرگ های تولیدی صنعتی ،  کشاورزی ، خدماتی،  گردشگری با اعطایی تسهیلات سرمایه درگردش و صندوق توسعه ملی ابراز امیدواری کرد سایر بانک ها هم بانک رفاه  کارگران را در کمک به احیای واحد های تولیدی وتحقق شعار سال الگوی خود قرار دهند.

وی افزود:کشت وصنعت لرستان برای طرح های توسعه ی باغات٬گلخانه وگردشگری مساعدت بانک ها را می طلبد وبا توجه به نگاه ویژه بانک رفاه کارگران امیدواریم در طرح های توسعه ی ودر نهایت کمک به اشتغالزایی این مجموعه را یاری دهد.

وی افزود:امیدواریم با تعامل دو جانبه بانک و مجتمع کشت و صنعت و گردشگری ماهور دشت یافته لرستان شاهد یک بازی برد برد و در نهایت توسعه وپیشرفت دو مجموعه باشیم .

وی تصریح کرد :مجتمع کشت و صنعت و گردشگری ماهور دشت یافته لرستان یکی از بزرگ‌ترین واحد‌های تولیدی و تحقیقاتی کشور در حوزه کشاورزی و دامپروری  وگردشگری است که در چند سال گذشته گام‌های بلندی در جهت تولید محصولات سالم و با کیفیت زراعی و دامی برداشته است.

وی افزود:فارمرز به عنوان بزرگترین مزرعه گردشگری کشور سهم بسزایی در رونق این گونه از گردشگری به خود اختصاص داده است. کشت و صنعت و گردشگری ماهور دشت یافته لرستان که محصولات خود را با برند فارمرز در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌نماید، محصولاتی همچون انواع گوجه فرنگی، فلفل، انار، انجیر، انگور، گیاهان دارویی، عسل و فراورده‌های مرتبط و… را به چند کشور از جمله روسیه، کشورهای حاشیه خلیج فارس، ترکمنستان، عراق و… صادر می‌نمایند و یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان محصولات کشاورزی و دامی کشور محسوب می‌شود

مجتمع کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا لرستان یکی از بزرگ‌ترین واحد‌های تولیدی و تحقیقاتی کشور در حوزه کشاورزی و دامپروری است که در چند سال گذشته گام‌های بلندی در جهت تولید محصولات سالم و با کیفیت زراعی و دامی برداشته است.

در این دیدار رضا علیشاهی مدیر حوزه ارتباط با مشتریان٬ محمد ستاری کارشناس اعتباری ٬امیر محمود داودی نژاد مدیر روابط عمومی بانک رفاه و دکتر محمدعلی نبی زاده، مدیر امور اداری کشت وصعنت لرستان در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=29837

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.