آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۲۹ خرداد , ۱۴۰۳ 12 ذو الحجة 1445 Tuesday, 18 June , 2024
1

بخش خصوصی قوی ضامن موفقیت اداره کل ورزش لرستان در ورزش قهرمانی است

  • کد خبر : 29832
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
بخش خصوصی قوی ضامن موفقیت اداره کل ورزش لرستان در ورزش قهرمانی است

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان لرستان گفت:خیبر شناسنامه و نماد بزرگ قوم لر را در لیگ برتر به صورت ویژه حمایت می کنیم .   به گزارش طلوع افلاک ؛وحیدوالی زاده مرادی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در دیدار رییس فدراسیون فوتبال با استاندار لرستان گفت : در بحث آمایش سرزمین در ورزش مطالعات خوبی […]

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان لرستان گفت:خیبر شناسنامه و نماد بزرگ قوم لر را در لیگ برتر به صورت ویژه حمایت می کنیم .

  به گزارش طلوع افلاک ؛وحیدوالی زاده مرادی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در دیدار رییس فدراسیون فوتبال با استاندار لرستان گفت : در بحث آمایش سرزمین در ورزش مطالعات خوبی در سه ماه گذشته با نظر کارشناسان وخبرگان ورزش نتایج خوبی در رشته های گروهی وانفرادی توسط کارشناس ورزش استان با برگزاری جلسات متعدد به دست امده ودر رشته های انفرادی همچون کشتی، رزمی، جودو ورزش استان موفق ودر ورزش های گروهی در بسیاری از رشته ها به دلیل عدم حمایت بخش خصوصی  توفیق  چندانی نداشتیم .

وی افزود:با مطالعات دقیق و نظرات کارشناسان متعدد ورزش استان به این نتیجه رسیدیم که دلیل عدم موفقیت در رشته های گروهی عدم سرمایه گذاری است که با حضور دکتر عبدی در باشگاه خیبر و دکتر رحمتی در باشگاه پلیمیرخلیج فارس رشته های فوتبال ٬ هندبال٬بوکس و…شاهد درخشش ورزشکاران لرستان در لیگ های برتر کشور هستیم .

وی افزود: خیبر اصالت و شناسنامه فوتبال لرستان است که دوباره پس از چندین سال احیاء شده و نیاز به حمایت دارد و الان شرایطی فراهم شده که این تیم در لیگ برتر هم از حیثیت فوتبال لرستان دفاع کند.

وحید والی زاده مرادی  با اشاره به با اشاره به شرایط واگذاری ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‌آباد به باشگاه خیبر خرم‌آباد، اظهار داشت: در قالب ماده ۲۷، موافقت شد که ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‌آباد به تیم خیبر واگذار شود.

وی با بیان اینکه در این راستا یک سری تعهدات بر عهده تیم خیبر و سرمایه‌گذار آن قرار دارد، عنوان کرد: یکی از این تعهدات کشت مجدد زمین چمن طبیعی ورزشگاه بود که انجام‌گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، بیان داشت: امیدواریم که تا پایان شهریورماه این امر کاملاً عملیاتی شود.

والی زاده مرادی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه یکی دیگر از تعهدات سرمایه‌گذار کشت چمن تمرینی ورزشگاه است، افزود: همچنین ساخت سکوی هشت هزارنفری روبروی ضلع مقابل توسط بهره‌بردار یکی دیگر از تعهدات است.

وی بیان داشت: با ساخت این سکوها، ظرفیت ورزشگاه به ۲۳ هزار نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، مسقف کردن ورزشگاه را یکی دیگر از تعهدات برشمرد و گفت: این ورزشگاه در منطقه بادخیزی جانمایی شده و یکی از کارها این بوده که حتماً ورزشگاه مسقف شود.

والی زاده مرادی، تأکید کرد: بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده که کار عمرانی توسط تیم خیبر و مالک این باشگاه در ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‌آباد انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه اعتقاد ما این است که مالک و سرمایه‌گذار می‌تواند این اقدامات را انجام دهد، عنوان کرد: یکی از استانداردهایی که برای تیم‌ها در لیگ برتر پیش‌بینی‌شده بحث راه دسترسی به ورزشگاه است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، تأکید کرد: در این راستا دستور استاندار به معاونت عمرانی و راه شهرسازی این بوده که دراسرع‌وقت نسبت به تعیین پیمانکار و ساخت این راه دسترسی ورزشگاه اقدام شود.

انتهای پیام

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=29832

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.