آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ 20 ذو الحجة 1445 Wednesday, 26 June , 2024
3
سردار حسین اشتری:

لزوم برخورد با بی حجابی ومظاهر علنی فساد

  • کد خبر : 11751
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۲۵
لزوم برخورد با بی حجابی ومظاهر علنی فساد
فرمانده انتظامی کل کشور با تاکید برلزوم بسیج تمامی نهادها وسازمان ها برای مرتفع شدن دغدغه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه شبیخون فرهنگی دشمن و ترویج سبک زندگی اسلامی به عنوان یکی از محورهای بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: همگان امروز باید به دنبال حفظ ارزش های اسلامی در جامعه با شند وبدانند که حفظ شعائردینی وامربه معروف ونهی از منکر در راس امور است.

✅گروه انتظامی-فرمانده انتظامی کل کشور با تاکید برلزوم بسیج تمامی نهادها وسازمان ها برای مرتفع شدن دغدغه مقام معظم رهبری (مدظله

✅به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، جلسه عفاف وحجاب در دفتر فرمانده کل انتظامی کشور با شرکت دادستان کل کشور،قائم مقام سازمان صداوسیما،نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی،معاون وزیر و دبیرشورای فرهنگ عمومی کشور،رئیس سازمان اطلاعات انتظامی، معاونان فرهنگی واجتماعی وحقوقی وامور مجلس در حضور سردار اشتری برگزار شد.

✅سردار اشتری دراین جلسه بر اهتمام جدی مجموعه انتظامی کشور در برخورد با بی حجابی ومظاهر علنی فساد تاکید کرد و گفت:برنامه ریزی و سرمایه گذاری دشمنان برای هدف قرار دادن بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی غربی بر کسی پوشیده نیست وضرورت دارد تا با ساماندهی، نظارت و کنترل ولنگاری درفضای مجازی توسط سازمان های مسئول اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

✅فرمانده انتظامی کل کشور با تاکید برلزوم بسیج تمامی نهادها وسازمان ها برای مرتفع شدن دغدغه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه شبیخون فرهنگی دشمن و ترویج سبک زندگی اسلامی به عنوان یکی از محورهای بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: همگان امروز باید به دنبال حفظ ارزش های اسلامی در جامعه با شند وبدانند که حفظ شعائردینی وامربه معروف ونهی از منکر در راس امور است.

✅تقدیر و تشکر از مجموعه فرماندهی انتظامی ج.ا.ا برای اجرای طرح های هوشمند حفاظت از خانواده ها در ادامه دادستان کل کشور نیز در این جلسه با تقدیر و تشکر از مجموعه فرماندهی انتظامی ج.ا.ا برای اجرای طرح های هوشمند حفاظت از خانواده ها ، مبارزه با بی حجابی و مظاهر علنی فساد ،گفت:حمایت قاطع دستگاه قضائی از ماموران همیشه در صحنه برای برخورد با بی حجابی و فساد لازم است و دستگاه قضائی در این زمینه از پلیس حمایت خواهد کرد.

✅حجت الاسلام والمسلمین منتظری بر ضرورت هوشیاری جامعه از اقدامات خصمانه دشمن برای هدف قرار دادن بنیان خانواده تاکید کرد وافزود:لازم است تا با برخورد با اشاعه دهندگان مد غیر متعارف لباس در جامعه اقدامی جدی صورت پذیرد و نهادهای مسئول برای ارائه مد لباس فاخر وارزشمند سبک ایرانی اسلامی وارد عمل شوند.

✅قوه مقننه از صیانت کنندگان فرهنگ،ارزش ها و دست آوردهای انقلاب اسلامی حمایت خواهد کرد.

✅شایان ذکر است نایب رئیس کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی نیز که دراین جلسه حضور داشت در سخنانی بر ضرورت استمرار برخورد جدی با اشاعه دهندگان فساد و فحشا به عنوان یکی از مصادیق فعل مجرمانه تاکید کرد واظهار داشت: قوه مقننه از صیانت کنندگان فرهنگ،ارزش ها و دست آوردهای انقلاب اسلامی حمایت خواهد کرد.

✅وی براهتمام جدی کمیسیون اصل ۹۰ برای ایجاد زیر ساخت های قانونی و حمایت از فرهنگ ایرانی اسلامی تاکید کردو اظهار داشت: در اینجا آمادگی مجلس شورای اسلامی را برای وضع قوانین متناسب با تهدیدات و جرائم نوظهور اعلام می کنیم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=11751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.