آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ 23 ذو الحجة 1445 Saturday, 29 June , 2024
4

شاپورعلیزاده مدیر شعب بانک رفاه بوشهر شد

  • کد خبر : 11470
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
شاپورعلیزاده مدیر شعب بانک رفاه بوشهر شد

مدیر جدید شعب بانک رفاه کارگران استان بوشهر طی آیینی با حضور مسئولان امر معرفی شد. به گزارش پايگاه خبري و تحليلي طلوع افلاك ، در مراسمی با حضور مجید صالح معاون مدیرعامل در امور اجراییو هیات همراه با تجلیل از خدمات سپهدار زارع  مدیر سابق، شاپور علیزاده به عنوان مدیر شعب بانک رفاه بوشهر […]

مدیر جدید شعب بانک رفاه کارگران استان بوشهر طی آیینی با حضور مسئولان امر معرفی شد.

به گزارش پايگاه خبري و تحليلي طلوع افلاك ، در مراسمی با حضور مجید صالح معاون مدیرعامل در امور اجراییو هیات همراه با تجلیل از خدمات سپهدار زارع  مدیر سابق، شاپور علیزاده به عنوان مدیر شعب بانک رفاه بوشهر معرفی شد.

مجید صالح با قدردانی از خدمات  زارع رئیس سابق امور شعب استان ادامه داد: رئیس جدید امور شعب  بوشهر  از نیروهای جوان،توانمندو کارآمد است که امیدواریم با همکاری کارکنان استان در همه زمینه‌ها با ارائه خدمات بانکی باعث سربلندی استان بوشهر باشند.

وی خاطرنشان کرد: دو سرمایه اصلی در بانک وجود دارد که می‌توان به مشتریان و دیگری سرمایه انسانی اشاره کرد که در حوزه مشتری‌مداری همکاران ما باید حرف اول را بزنند.

وی با بیان اینکه بانک‌ رفاه کارگران  رسالت سنگینی بر عهده دارد ایشان موضوع تولید را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: جهت جامه عمل پوشاندن به شعار سال که رهبر معظم انقلاب تولید رابه صورت ویژه مورد تاکید قراردادند ، بانک رفاه از طرح هایی که باعث عدم وابستگی شود ورونق اشتغال، افزایش تولید و ارز آوری داشته باشد حمایت می کند.

آقای صالح  تصریح کرد:بانک رفاه بر اساس منویات مقام معظم رهبری و در جهت حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ، برنامه های راهبردی در سال جدید تدوین نموده و بسته حمایتی ویژه تولید در بخش‌های مختلف از جمله دانش بنیان، صادرات محور ،واحدهای فعال موجود و واحدهای نیمه تمام که در سطح کشور بدون بازده باقی مانده اند، با تزریق منابع شکوفا خواهد کرد.

زارع رئیس سابق امور شعب استان بوشهر نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود در بانک رفاه کارگران استان  بوشهر با تقدیر از همراهی و همدلی همکاران، برای مدیر جدید امور شعب استان آرزوی موفقیت کرد.

علیزاده مدیر جدید شعب بوشهر نیز ضمن تشکر از مدیرعامل بانک بابت حسن اعتماد وی و نیز با تشکر از خدمات تمام مدیران سابق استان که برای  بوشهر زحمت کشیدند، با ارائه برنامه‌های خود، از مدیران و روسای شعب خواست: برای تحقق انتظارات مدیرعامل و ارتقای جایگاه استان بیش از پیش تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=11470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.