آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
6
دکتر دالوند:

توسعه گردشگری ارتباط مستقیم با توسعه استان دارد

  • کد خبر : 11425
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
توسعه گردشگری ارتباط مستقیم با توسعه استان دارد
دکتر دالوند: به منظور توسعه گردشگری استان از ظرفیت نخبگان و نیروهای توانمند استفاده خواهد شد .

دکتر دالوند: به منظور توسعه گردشگری استان از ظرفیت نخبگان و نیروهای توانمند استفاده خواهد شد .

جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه فرهنگی در تهران به ریاست دکتر دالوند و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط برگزار شد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در ابتدای جلسه، مدیران دستگاه های اجرایی درباره چگونگی برگزاری نمایشگاه پیشنهادات خود را ارائه دادند و در این خصوص بحث و تبادل نظر صورت گرفت .

دکتر دالوند اظهار داشت: محور اصلی برگزاری این نمایشگاه در رابطه با معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان است و ضرورت دارد به بهترین شکل ممکن در این نمایشگاه حضور داشته باشیم .

وی ادامه داد: در همین راستا وظایف محوله به دستگاه های اجرایی متناسب با عملکرد آنها مشخص و اعلام گردید .

معاون استاندار لرستان تاکید کرد: ظرفیت ها و موهبت های خدادادی استان مانند میراث‌فرهنگی، تاریخی و طبیعت بکر و دست نخورده از مهمترین دلایل برای معرفی لرستان به عنوان مقصد گردشگری است که در نمایشگاه تهران این موضوع از محورهای اصلی خواهد بود .

دکتر دالوند تصریح کرد: توسعه گردشگری ارتباط مستقیم با توسعه استان دارد و به منظور توسعه گردشگری استان از ظرفیت نخبگان و نیروهای توانمند استفاده خواهد شد .

وی در ادامه افزود: جذب گردشگر، توسعه زیرساخت ها، مسائل فرهنگی و معرفی استان به گردشگران سهم بسزایی در توسعه لرستان، ایجاد اشتغال و کسب درآمد دارد که در این رابطه نیازمند ایجاد تحول هستیم .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یادآور شد: برند سازی محصولات و سوغات لرستان از نکات مهم در جذب سرمایه و رونق گردشگری است که باید در این زمینه اقدامات لازم صورت پذیرد .

دالوند راه برون رفت استان از مشکلات اقتصادی را حمایت از بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: با توجه به وضع موجود و مشکلات اقتصادی، بهترین راه حل سرمایه گذاری با استفاده از توان بخش خصوصی برای پویایی اقتصاد لرستان است .

وی خاطرنشان کرد: اولویت اول استان در توسعه گردشگری است و برای تحقق این امر از نخبگان و صاحبان فکر برای اجرای برنامه های عملیاتی بهره گیری خواهد شد و داشتن طرح جامع گردشگری، برنامه ریزی، کار علمی برای جذب گردشگر و تشکیل کارگروه گردشگری در دستور کار قرار می گیرد .

معاون استاندار لرستان با تاکید بر مستندسازی نمایشگاه افزود: حضور صدا و سیما، رسانه ها و روابط عمومی برای انعکاس ظرفیت ها در نمایشگاه ضرورت دارد .

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=11425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.