آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
4

امام جمعه خرم‌آباد:‌ مردم ‌در وضعیتی نیستند که بیش از این کالاها گران شود

  • کد خبر : 11198
  • ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
امام جمعه خرم‌آباد:‌ مردم ‌در وضعیتی نیستند که بیش از این کالاها گران شود

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه مردم استان در وضعیتی نیستند که بیش از این کالاها گران شوند گفت: اگر کسی از دستگاه‌های مسئول توان مقابله با گران فروشی را ندارد مخلصانه جای خود را به افراد داری برنامه که نخبگان جامعه را برای حل مشکل به کمک بگیرد. حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی […]

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه مردم استان در وضعیتی نیستند که بیش از این کالاها گران شوند گفت: اگر کسی از دستگاه‌های مسئول توان مقابله با گران فروشی را ندارد مخلصانه جای خود را به افراد داری برنامه که نخبگان جامعه را برای حل مشکل به کمک بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزارشد با اشاره به اهمیت تقوا اظهار داشت: امیرالمومنین علی(ع) همه بندگان خدا را به رعایت تقوای الهی فرامی‌خواند و می‌فرمایند تقوا بهترین توصیه و سفارش به بندگان است.

وی افزود: بهترین سرنوشت و عاقبت برای متقین است، متقینی که فرائض و واجبات الهی را عمل می‌کنند و هر آنچه انبیاء الهی و پیشوایان معصوم به آن عمل کردند عمل می‌کنند.

امام جمعه خرم‌آباد عنوان کرد: مقام معظم رهبری درسخنرانی اخیرشان در ۱۹ دی به مناسبت بزرگداشت قیام مردم قم  بروحدت و غیرت دینی تاکید کردند و فرمودند از هرگونه جبهه‌گیری و تقابل با یکدیگر به خاطر اختلاف سلیقه‌ها واختلاف در روش ومنش خودداری کنید و برای حفظ وحدت نباید به مسائل  اختلافی دامن زد و آنها را دنبال کرد.

وی بیان کرد:غیرت دینی به یک معنا  درمقابلش سکولاریسم است چون  دشمن می‌خواهد دین‌زدایی کند و نفی حاکمیت  دینی را در اذهان تبلیغ و اراده‌ها را سست و منفعل کند  دشمن همچنین به دنبال نفی و تضعیف  اصول انقلاب اسلامی در باورها است این در حالی است که مردم ایران با شور و شعور وغیرت دینی مستحکم و پایبند ایستاده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه ریاست جمهمور بر مبارزه بر گران فروشی تاکید کردند گفت: در هفته‌های اخیر رئیس جمهور بر مبارزه بر گران فروشی تاکید و گفتند در مبارزه با گران فروشی اگر وجود ندارد، یعنی هیچ توجیهی قابل قبول نیست و باید به هر شکلی جلوی گرانی گرفته شود و هر روز وضعیت کنترل شود چرا که آرامش مردم در آرامش بازار است.

وی تصریح کرد: اینکه کسی گران فروشی کند و تنها جریمه شود چیزی نصیب مردم نمی‌شود بلکه باید مانع گران فروشی شد چون مردم استان در وضعیتی نیستند که بیش از این کالاها گران شوند، و اگر کسی از دستگاه‌های مسئول توان مقابله با گران فروشی را ندارد مخلصانه جای خود را به افراد داری برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بدهد که  نخبگان جامعه را برای حل مشکل به کمک بگیرند.

امام جمعه خرم آباد خاطر نشان کرد: روز پنج شنبه اجلاسیه مشترکی با دعوت  جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علما سراسر کشور برگزار شد و در این اجلاسیه بر حمایت از نظام اسلامی برای  رسیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی  و حاکمیت احکام  نورانی اسلام در همه عرصه‌های فرهنگی ، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و همچنین حمایت از برنامه‌های یاست  جمهور و دولت سیزدهم با رویکرد عدالت اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و رسیدگی به معیشت مردم بسیار تاکید کرد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=11198

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.