آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024
5
دبیر کمیسیون ورزش نیروهای گفتمان انقلاب کشور:

با حضور مدیران جهادی، ورزش لرستان متحول خواهد شد

  • کد خبر : 10549
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
با حضور مدیران جهادی، ورزش لرستان متحول خواهد شد
سهراب وند با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، بر حضور مدیران جهادی و توانمند در عرصه ی ورزش تاکید کرد و گفت: با حضور این مدیران، ورزش لرستان متحول خواهد شد.

سهراب وند با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، بر حضور مدیران جهادی و توانمند در عرصه ی ورزش تاکید کرد و گفت: با حضور این مدیران، ورزش لرستان متحول خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک، دکتر امید آقایی سهراب وند، دبیر کمیسیون ورزش نیروهای گفتمان انقلابی کشور، پیش از ظهر امروز، در مراسم تجلیل از مربیان و ورزشکاران مدال آور سال جاری هیات دو و میدانی که در سالن جلسات مرکز علامه طباطبایی خرم آباد برگزار شد، با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی، او را نمونه بارز مدیر توانمند و جهادی عنوان کرد و گفت: ما باید شهید سلیمانی را الگو قرار دهیم و مکتب مدیران هم باید برگرفته از مکتب این شهید باشد.

وی ضمن تشکر از رحمتی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس و سیاوش سپهوند رئیس هیات دو و میدانی استان، سپهوند را نمونه واقعی یک مدیر جهادی در ورزش دو و میدانی استان دانست و گفت: با حضور وی، دو و میدانی استان در مناطق محروم استان نیز پیشرفت کرده و پرچم این ورزش بالا رفته است.

آقایی سهراب وند، یادآور شد: با حضور سیاوش سپهوند در هیات دو و میدانی، صدای این ورزش کشور طنین انداز شده است و باید از این مدیران جهادی حمایت کنیم.

سهراب وند با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب که فرمودند: باید از جوانان انقلابی استفاده کنیم و اینها سکودار مدیریت های کلان کشور باشند اظهار داشت: دکتر سجادی، وزیر ورزش و جوانان نیز با توجه به این بیانیه، بر تحقق تمدن نوین اسلامی تاکید می کند و در جهت حضور جوانان در سکوهای قهرمانی تلاش می کند.

وی با تاکید بر نگاه تحول گرا و استفاده از جوانان انقلابی در عرصه ی ورزش، اضافه کرد: با حضور وزیر ورزش و جوانان، ورزش کشور و استان متحول خواهد شد و لرستان به سکوهای موفقیت دست خواهد یافت.

سهراب وند گفت: به عنوان نماینده جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی، در جهت حمایت از ورزشکاران، در کنار هیات دو و میدانی خواهم بود.

ف

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=10549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.