آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
5

سایت و پورتال خبری استانداری‌ها و فرمانداریها واقعا افتضاح است.

  • کد خبر : 10510
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
سایت و پورتال خبری استانداری‌ها و فرمانداریها واقعا افتضاح است.
سایت و پورتال خبری استانداری‌ها و فرمانداریها واقعا افتضاح است. متاسفانه با اینکه دائم صحبت از دولت الکترونیک و سواد رسانه ای و لزوم همراهی با تکنولوژی و... می‌شود با این حال آفت روزمرگی و سرگرم شدن به انواع و اقسام جلسات و بازدیدها و... باعث شده تا دولتمردان؛ توجه لازم و کافی به سایت سازمانی خود را نداشته باشند. به جرأت می‌توان گفت حتی کارکنان وزارت کشور و کارکنان استانداری‌ها و فرمانداریها هم سایت سازمانی خود را نمی‌بینند مگر آنکه دنبال اطلاعیه و خبر خاصی باشند؟

قابل توجه وزیر محترم کشور
لطفا فوری

سایت و پورتال خبری استانداری‌ها و فرمانداریها واقعا افتضاح است.
متاسفانه با اینکه دائم صحبت از دولت الکترونیک و سواد رسانه ای و لزوم همراهی با تکنولوژی و… می‌شود با این حال آفت روزمرگی و سرگرم شدن به انواع و اقسام جلسات و بازدیدها و… باعث شده تا دولتمردان؛ توجه لازم و کافی به سایت سازمانی خود را نداشته باشند. به جرأت می‌توان گفت حتی کارکنان وزارت کشور و کارکنان استانداری‌ها و فرمانداریها هم سایت سازمانی خود را نمی‌بینند مگر آنکه دنبال اطلاعیه و خبر خاصی باشند؟!؟ اگر اعتقاد بر این است که سایت سازمان ؛ پیشانی سازمان و معرف جایگاه ؛ اهمیت و نقش سازمان در کشور و اقناع مخاطب و اطلاع رسانی شایسته و بایسته به مردم میباشد ؛ پس چرا سایت استانداری‌ها و فرمانداریها از جهات و ابعاد مختلف این همه دارای اشکال و ایراد است؟!؟ یعنی چهار تا آدم باسواد دلسوز در وزارت کشور و استانداری‌ها وجود ندارد که به این نقیصه بزرگ و رقت انگیز پایان دهند؟!؟ چرا سایت استانداری‌ها از لحاظ گرافیک ؛ رنگ بندی ؛ تولید محتوا ؛ سهولت دسترسی مخاطب ؛ به روز رسانی؛ بارگذاری شبانه روزی اطلاعات و اخبار؛ شماره تلفنها و آدرس‌ها و… اینقدر در فقر به سر می‌برد؟!؟ عکس استانداران و فرمانداران در سایت هایشان آنقدر بی کیفیت و غیر حرفه ای قرار داده شده که مایه شرمساری است. یک رزومه کامل و یکدست و هماهنگ از استانداران و فرمانداران در سایت‌ها وجود ندارد که آدم بفهمد این عزیزان که هستند و چه تحصیلات و چه سوابقی دارند؟!؟
لازم و ضروری است تا وزارت کشور بطور حرفه ای نسبت به تجدید ساختار و باز مهندسی کمی و کیفی سایت خود و سایت استانداری‌ها و فرمانداریها اقدام آجل داشته باشد تا مردم و مخاطبان برای آشنایی با عملکرد و فعالیت استان‌ها و شهرها این همه دچار اذیت و آزار نشوند. بسیاری از استانداران و فرمانداران متاسفانه آشنایی لازم و کافی با سایت سازمانی و مشخصات و مختصات فنی و محتوایی آن و… را ندارند و در این زمینه حتما باید آموزش‌های فنی حرفه ای لازم و کافی را فرا بگیرند. تقویت جایگاه سازمانی و حرفه ای روابط عمومی ها کمک بزرگی به حل و فصل مشکلات و رفع نگرانی های ما خواهد کرد.

حسن خسروی

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=10510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.