آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
4
 مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان

قطع هرگونه درخت در حاشیه و بستر رودخانه ممنوع است

  • کد خبر : 10306
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
قطع هرگونه درخت در حاشیه و بستر رودخانه ممنوع است

  شیرزاد نجفی اظهار داشت: قطع هرگونه درخت در حاشیه و بستر رودخانه ممنوع است‌ و هیچگونه بی نظمی در اجرای سامانه مدیریت بهره برداری و حمل چوب آلات را نخواهم پذیرفت. وی افزود: متاسفانه قاچاق چوب یکی از مهمترین عامل تخریب جنگل های زاگرس است و باید برای جلوگیری از این پدیده همه با […]

 

شیرزاد نجفی اظهار داشت: قطع هرگونه درخت در حاشیه و بستر رودخانه ممنوع است‌ و هیچگونه بی نظمی در اجرای سامانه مدیریت بهره برداری و حمل چوب آلات را نخواهم پذیرفت.

وی افزود: متاسفانه قاچاق چوب یکی از مهمترین عامل تخریب جنگل های زاگرس است و باید برای جلوگیری از این پدیده همه با هم عزمی جدی داشته باشیم.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با اشاره به اینکه هیچ مدیر شهرستانی حق جابجایی کاربران را بدون هماهنگی با اداره کل ندارد، عنوان کرد: در برخورد با قاچاقچیان چوب ملاحظه کاری و سیاسی کاری معنی ندارد، باید شفاف و بدون اغماض عمل شود.

وی به سود سرشار حاصل از فروش چوب قاچاق اشاره کرد و گفت: مجازات بازدارنده و برخورد جدی با مجرمین، نظارت کافی، ورود کما فی سابق دستگاه قضا و نیروی انتظامی به این معقوله، اقدامات زیربنایی از جمله توسعه زراعت چوب، ایجاد مشوق برای کاشت درختان در روستاها و تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای نگهداری و حفاظت از جنگل ها ضروری بوده و بایستی مورد توجه قرار گیرد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=10306

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.