آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ 25 ذو الحجة 1445 Monday, 1 July , 2024
5
دکتر مهرداد علی پناه رئیس سازمان آتش‌نشانی:

آیین تجلیل از قهرمانان و برندگان اولین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان آتش نشانی خرم آباد برگزار شد

  • کد خبر : 10107
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
آیین تجلیل از قهرمانان و برندگان اولین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان آتش نشانی خرم آباد برگزار شد
به مناسبت هفته بسیج با حضور اعضای شورای شهر خرم آباد و مسئولان استانی آیین تجلیل از قهرمانان و برندگان اولین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج؛

به مناسبت هفته بسیج با حضور اعضای شورای شهر خرم آباد و مسئولان استانی آیین تجلیل از قهرمانان و برندگان اولین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گریت نیوز،صبح امروز ۲۲ آذرماه ۱۴۰۰، آیین تجلیل از قهرمانان و برندگان اولین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان آتش نشانی خرم آباد به مناسبت هفته بسیج در ایستگاه شماره ۴ معراج با حضور اعضای شورای شهر و مسئولین استانی برگزار شد.

دکتر مهرداد علی پناه رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد در این مراسم گفت: اولین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان آتش نشانی خرم آباد در چهار رشته ورزشی شطرنجژ فوتبال دستی، طناب‌کشی و عملیاتی ورزشی برگزار گردید.

وی ادامه داد: در خلال این مسابقات دو برنامه فرهنگی مانند تجلیل از ایثارگران و خانواده معظم و معزز شهدا و تقدیر از خانواده آتش نشانان را توانسته ایم برگزار کنیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد بیان کرد: فلسفه سازمان آتش‌نشانی بر دو محور آموزش و ورزش استوار است که موضوع آموزش مهمترین قسمت اصلی آتش‌نشانی می باشد که اگر آموزش به درستی صورت گیرد با خطرات کمتری مواجه خواهیم بود.

علی پناه اظهار کرد: پرسنل آتش نشانی می‌بایست ورزش را به عنوان یک ضرورت در دستور کار خود قرار دهند که در مواقع بحرانی اگر پرسنل از لحاظ جسمانی سلامت لازم را داشته باشند قطعاً می توانند در مواقع بحرانی بهتر عمل کرده و خدمات مطلوب‌تری را به شهروندان ارائه دهند.

وی با اشاره به برنامه‌های آتش نشانی در آینده اشاره کرد: طی ماه آینده مسابقات استانی بین آتش نشانان به میزبانی شهر خرم‌آباد برگزار خواهد شد که قصد داریم در سال آینده میزبان مسابقات کشوری را داشته باشیم.

وی با اشاره به کمبود نردبان در سازمان آتش‌نشانی یادآور شد: با همکاری مدیریت بحران استانداری توانسته‌ایم برای گرفتن نردبان ۳۲ متری کارهای اولیه صورت بگیرد که انشالله به زودی آن را در اختیار خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه ایستگاههای آتش نشانی به جز یک ایستگاه سند ملکی ندارند، تاکید کرد: این موضوع در دستور کار قرار دارد که در صورت محقق شدن می توانیم اقدامات خوبی را در راستای توسعه سازمان آتش‌نشانی انجام دهیم

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=10107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.