آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
5
سهراب وند:

دبیرکمیسیون ورزش نیروهای انقلابی جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی؛ نگاه محرومیت زدایی وزیر ورزش و جوانان، قابل تقدیر است

  • کد خبر : 10097
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
دبیرکمیسیون ورزش نیروهای انقلابی جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی؛  نگاه محرومیت زدایی وزیر ورزش و جوانان، قابل تقدیر است
به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک........ ، دکتر سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، جمعه، ۱۹ آذر، همزمان با سفر رییس جمهور به لرستان، وارد شهرستان های کوهدشت و رومشکان شد و مورد استقبال گرم کارکنان اداره ورزش و جوانان، ورزشکاران و از جمله، روح الله گلستانی جم، رییس انجمن دو و میدانی جمعیت گفتمان انقلابی و امید آقایی سهراب وند رییس هیات دو و میدانی رومشکان و دبیر کمیسیون ورزش نیروهای انقلابی جمعیت گفتمان قرار گرفت.

سهراب وند نگاه محرومیت زدایی وزیر ورزش و جوانان را نمونه ای از دولت انقلابی حجت الاسلام رییسی دانست.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک، دکتر سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، جمعه، ۱۹ آذر، همزمان با سفر رییس جمهور به لرستان، وارد شهرستان های کوهدشت و رومشکان شد و مورد استقبال گرم کارکنان اداره ورزش و جوانان، ورزشکاران و از جمله، روح الله گلستانی جم، رییس انجمن دو و میدانی جمعیت گفتمان انقلابی و امید آقایی سهرابوند رییس هیات دو و میدانی رومشکان و دبیر کمیسیون ورزش نیروهای انقلابی جمعیت گفتمان قرار گرفت.

سهرابوند ضمن تشکر از وزیر ورزش و جوانان در جهت عمل کردن به بیانات مقام معظم رهبری در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: وی در سنگر جهاد و محرومیت زدایی، نگاه تحول گرا دارد و در همین راستا، پیگیری امور شهرستان های محروم کوهدشت و رومشکان را در دستور کار قرار داده است که نمونه ای از دولت مردمی حجت الاسلام رییسی است.

بازدید از بیمارستان رازی و مجموعه ورزشی آزادی کوهدشت، دیدار مردمی در فرماندار این شهرستان و حضور در شورای اداری کوهدشت، بازدید از مجموعه شهدا رشنو رومشکان، پروژه فاضلاب شهری و حضور در شورای اداری این شهرستان از جمله برنامه های وزیر در این شهرستان ها بود که وی، برای پیگیری آنها، قول مساعد داد.

فاطمه شاه کرمی

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=10097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.