آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
0

دستگیری کلاهبردار ۶۰ میلیاردی در بروجرد

  • کد خبر : 24922
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
دستگیری کلاهبردار ۶۰ میلیاردی در بروجرد

فرمانده انتظامی لرستان ازشناسایی و دستگیری کلاهبردار و کشف ۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان “بروجرد”خبر داد . به گزارش طلوع افلاک ؛ سردار”یحیی الهی” در تشریح این خبر ، اظهار کرد: در پي مراجعه ۴ شهروند به پلیس آگاهی “بروجرد” مبنی بر اینکه یک نفر با ترفند های متقابانه جهت سرمایه گذاری در بورس […]

فرمانده انتظامی لرستان ازشناسایی و دستگیری کلاهبردار و کشف ۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان “بروجرد”خبر داد .

به گزارش طلوع افلاک ؛ سردار”یحیی الهی” در تشریح این خبر ، اظهار کرد: در پي مراجعه ۴ شهروند به پلیس آگاهی “بروجرد” مبنی بر اینکه یک نفر با ترفند های متقابانه جهت سرمایه گذاری در بورس با اخذ سفته و تحویل سکه و جواهرات با جعل امضاء مبلغ ۶۰ میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با رصدهای اطلاعاتی و انجام اقدامات پلیسی کلاهبردار را در شهرستان “بروجرد” شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی  لرستان گفت: متهم در تحقیقات پلیس به جرم خود معترف و عنوان داشت، با اعتمادسازی و در جهت سرمایه گذاری در بورس، از ۴ شهروند مبلغ ۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

سردارالهی در پایان با هشدار به کلاهبرداران و افراد سوجو که پلیس با همکاری دستگاه قضائی با آنان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد به شهروندان توصیه کرد، در معاملات خود همواره به هشدارهای پلیسی توجه کنند و به افراد ناشناس اعتماد نکنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=24922

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.