آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
8
رئیس هیات هندبال لرستان مطرح کرد:

لرستان از نبود خانه تخصصی هندبال رنج می برد/ برگزاری رقابت های هندبال لیگ دسته یک کشور در خرم آباد

  • کد خبر : 10086
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
لرستان از نبود خانه تخصصی هندبال رنج می برد/ برگزاری رقابت های هندبال لیگ دسته یک کشور در خرم آباد
رییس هیات هندبال لرستان یکی از مهمترین چالش های پیشروی هندبال استان را نبود خانه تخصصی این رشته ورزشی عنوان کرد و خواستار توجه ویژه مسوولان برای تحقق این امر به عنوان مهمترین مطالبه هندبالیست های لرستانی شد.

رییس هیات هندبال لرستان یکی از مهمترین چالش های پیشروی هندبال استان را نبود خانه تخصصی این رشته ورزشی عنوان کرد و خواستار توجه ویژه مسوولان برای تحقق این امر به عنوان مهمترین مطالبه هندبالیست های لرستانی شد.

علی دهقانی امروز در نشست با خبرنگاران بیان کرد: از خرداد ۹۸ مسوولیت هیات هندبال استان را بر عهده گرفته ایم و از همان ابتدا اقدامات لازم جهت بازسازی و تجهیز هیات هندبال استان لرستان انجام شد.

وی در ادامه عنوان کرد: هیات هندبال استان سابقه طولانی دارد و دهه شصت را باید به عنوان دهه طلایی هندبال لرستان دانست و بزرگان زیادی در این مدت زمان پرورش یافته اند.

رییس هیات هندبال لرستان عنوان کرد: در ۷ ماهه ابتدایی سال ۹۸ قبل از شیوع کرونا اقدامات مختلفی در دستور کار قرار گرفت به عنوان نمونه برای اولین بار داوران استان لرستان در مسابقات مختلف حضور یافته و در این مدت شاهد حضور ۳۰ هندبالیست لرستانی در مقاطع سنی مختلف در تیم های ملی بوده ایم.

وی گفت: ۲۵ بازیکن لرستانی در لیگ برتر و یک یک در تیم های مختلف در حال فعالیت هستند، بهترین دروازه بانی هندبال کشور سعید حیدری راد هندبالیست لرستانی بوده و در لیگ رومانی در حال فعالیت است، مربیان لرستانی نیز در تیم های مختلف در حال فعالیت اند.

رییس هیات هندبال لرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه هندبال لرستان خانه تخصصی ندارد، افزود: متاسفانه نبود خانه هندبال لرستان به یک چالش اساسی برای ورزشکاران این رشته تبدیل شده و با وجود اقدامات مختلف هنوز موفق به ایجاد خانه هندبال نشده ایم.

دهقان گفت: خوشبختانه برای اولین بار کارهای تشکیلاتی در هیات هندبال صورت گرفته و کمیته های مختلف فعال شده اند و بالغ بر ۴۰ نفر در هیات هندبال لرستان و شهرستان ها در حال فعالیت هستند.

وی بیان کرد: تمام تلاشمان بر این است که لرستان به روزهای طلایی دهه ۶۰ خود بازگردد که تحقق این امر در گرو ایجاد خانه هندبال استان و کمک مسوولان است.

وی گفت: دوره های مربی گری و داوری مختلفی در طول سالهای گذشته در استان برگزار شده که با شیوع کرونا شاهد کاهش برنامه ها بودیم که البته در ماه های گذشته تمرینات و برنامه ها با جدیت بیشتری در حال انجام است.

این مسوول اظهار داشت: کمیته استعدادیابی هیات هندبال لرستان هم اکنون فعال و با جدیت به کار خود ادامه داده تا شاهد جذب نوجوانان و نونهالان مستعد در این رشته ورزشی باشیم‌.

رئیس هیات هندبال لرستان بیان کرد: رقابت‌های هندبال لیگ دسته یک در گروه ب با حضور تیم‌های بافق یزد، درنا مراغه، ثامن الحج اراک، ۷۴ کرمانشاه و تیم خرم‌آباد ۲۲ آذرماه در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: فردا یکشنبه ۲۱ آذرماه تیم‌های شرکت کننده خود را به هیأت هندبال لرستان معرفی خواهند کرد و رقابت‌ها از روز دوشنبه ۲۲ آذرماه آغاز و تا ۲۶ آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در پایان این رقابت‌ها ۲ تیم برتر به لیگ برتر صعود خواهند کرد و ۲ تیم انتهایی جدول به لیگ دسته دوم سقوط می‌کنند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=10086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.