آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
5

رئیس جمهور در دیدار با اقوام و اقشار :به صورت ویژه از استاندار لرستان حمایت می کنم

  • کد خبر : 10027
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
رئیس جمهور در دیدار با اقوام و اقشار :به صورت ویژه از استاندار لرستان حمایت می کنم

آیت الله رئیسی در دیدار با اقشار  و اقوام گفت :به صورت ویژه از استاندار لرستان حمایت می کنم . حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر امروز جمعه در جمع اقشار مختلف مردم لرستان ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: ان شاء الله خداوند متعال به همه ما توفیق معرفت […]

آیت الله رئیسی در دیدار با اقشار  و اقوام گفت :به صورت ویژه از استاندار لرستان حمایت می کنم .

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر امروز جمعه در جمع اقشار مختلف مردم لرستان ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: ان شاء الله خداوند متعال به همه ما توفیق معرفت نسبت به جایگاه حضرت زینب (س) و توفیق پیروی از ایشان را عنایت کند.

وی با بیان اینکه توفیق است که در جمع فرهیختگان و نمایندگان اقشار مختلف مردم لرستان باشم، تصریح کرد: استفاده کردیم از فرمایشات آقایان، نماینده ولی فقیه در لرستان، نماینده مردم لرستان در مجلس هبرگان و نمایندگان اقشار مردم؛ اگر فرصت بود حتماً از محضر دیگر عزیزان هم می‌توانستیم بهره ببریم.

رئیس جمهور کشورمان افزود: برای من این بسیار دلنشین بود که در اجتماعات مردمی حضور پیدا کنم و از نزدیک عرض سلام و ادب داشته باشم خدمت مردم لرستان، شرایط کرونایی این‌طور ایجاب کرد که در مجلس محدودی در خدمت مردم باشیم.

حجت الاسلام رئیسی تاکید کرد: مردم لرستان مردمی متدین، مخلص، ولایتمدار و مقاوم هستند که در هشت سال جنگ حقیقتاً پشتوانه عظیم برای جبهه و رزمندگان اسلام بودند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=10027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.