آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 4 ذو القعدة 1445 Saturday, 11 May , 2024
6

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: مسئله‌ بیکاری در لرستان مسئله‌ای جدی است

  • کد خبر : 10019
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: مسئله‌ بیکاری در لرستان مسئله‌ای جدی است

حجت‌الله عبدالملکی امروز ۱۹ آذرماه در حاشیه دیدارهای مردمی در جمع خبرنگاران بیان کرد: دور اول سفرهای ریاست جمهوری و هیئت دولت با هدف تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و تزریق اعتباراتی برای این طرح‌هایی که برخی از آن‌ها سال‌ها متوقف شده، است. به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ،وی افزود: پیش از این سفر […]

حجت‌الله عبدالملکی امروز ۱۹ آذرماه در حاشیه دیدارهای مردمی در جمع خبرنگاران بیان کرد: دور اول سفرهای ریاست جمهوری و هیئت دولت با هدف تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و تزریق اعتباراتی برای این طرح‌هایی که برخی از آن‌ها سال‌ها متوقف شده، است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ،وی افزود: پیش از این سفر با همکاری مسئولین محلی و رده‌های ملی مطالعات گسترده‌ای صورت گرفته و مصوبات و طرح‌هایی به‌عنوان اولویت مشخص شدند.

عبدالملکی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از طرح‌های نیمه‌تمام به‌عنوان نماینده‌ی دولت در دورود، اظهار کرد: از چند طرح نیمه‌تمام بازدید به عمل آمد و با مسئولین گفت‌وگویی حول میزان اعتبارات مورد نیاز و زمان تکمیل آن‌ها صورت گرفت که امیدواریم امروز در شورای اداری استان با حضور رئیس‌جمهور که مسئله‌ی مصوبات مطرح می‌شود، سرآغازی برای سرعت‌گیری اجرای این طرح‌ها باشد که اگر این مهم اتفاق بیفتد تعداد قابل‌ملاحظه‌ای اشتغال در استان افزایش خواهد یافت البته نه در شان و سطح مورد نیاز منطقه اما به‌هرحال حرکتی مثبت آغاز خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: مسئله‌ی بیکاری در لرستان مسئله‌ای جدی است، طی سفر امروز رئیس‌جمهور به بنده در خصوص بیکاری در این استان مجدداً گوشزد کردند که در رابطه با اشتغال در لرستان باید اقدامات ویژه‌ای صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه‌ لرستان از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است، گفت: ما با تعداد زیادی واحد صنعتی تعطیل مواجه هستیم که به‌نوعی یک فرصت تلقی می‌شود از این جهت که به سرمایه‌ زیادی احتیاج ندارد و اگر چرخ این صنایع بچرخد تعداد قابل‌ملاحظه‌ای اشتغال ایجاد خواهد کرد.

عبدالملکی ادامه داد: در دیدار با مردم بسیاری از مردمی که مراجعه کردند صاحبان این صنایع تعطیل هستند که با سرمایه‌ اندکی چرخ صنایع آن‌ها حرکت خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=10019

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.